איך לרכוש נכון בר מים בהתאמה אישית ?

בר מים איכותי הוא צורך חיוני לכל אדם , הצורך בכל בית  בשתיית מים נקיים ובריאים הינה  הכרחית ומרכזית בחיינו ובמיוחד בארצנו . בר מים מומלץ הינו בר שאינו מכיל רעלים או חומרים מזיקים , מים מרעננים וטעימים  מהטבע .

כאשר מחפשים מתקן מיני בר מומלץ ואידיאלי לבית או למשרד זה כרוך בהשקעה כספית ,בצענו מחקר קטן והכרחי עם מספר דרכים כיצד למצוא מיני בר איכותי והמשתלם ביותר ישנם מוצרים נלווים , מתקנים שונים , מערכת תת כיורית  ועוד. במאמר זה נסרוק כמה אפשרויות :

מתקן בר מים

מוצרי בר מים

המוצר בר מים  בסיסי בכל בית ועסק, מרבית האנשים רוצים מים אכותיים וטעימים בלחיצת כפתור. המתקנים מגוונים בגדלים , בתכונות הנוספות ובמחירים המותאמים בדיוק לצרכים המדויקים שלכם , חשוב לבחון את מחיר המתקן, מחיר רכישת המים ותדירות התחלופה של המסננת במתקן כדי להעריך את המחיר הסופי. בכל מתקן מיני בר מים ישנם מסננים ( פילטרים ) שעליכם להחליף אחת למספר חודשים בהתאם לשימוש. הבחירה הנכונה תהיה מתקני מים של חברות מוכרות בעלות תן תקן . כדאי לקחת את הדגמים החדשים בתחום מתוך מחויבות לאיכות המוצר.

כמה עולה בר מים ?

המים המסוננים זולים יותר , נקיים יותר לשתייה, כאשר בוחנים עלויות של מיני בר המבוסס מכלי מים מינרלים מול מתקן המבוסס על מסננים , מגלים שהמים המסוננים זולים יותר. מים חמים וקרים ללא הגבלה , מים טעימים !

כיצד אדע סוג בר מים הכי מתאים לצרכיי?

עלויות של מתקני מים מורכבות מתשלום חודשי בעבור שכירות המכשיר ותשלום בעבור כל כד מים , ההוצאה הממוצעת המשפחתית בעבור שירותי מים מינרליים היא כ- 140 שקלים . עלויות של בר מים עם פילטרים  מסתכמות ברכישת המכשיר או השכרת המכשיר ורכישת פילטרים חדשים אחת למספר חודשים .