איך נשפר את איכות מי השתייה שלנו

צריכת מים הינה חלק מרכזי באורח החיים של כל היצורים החיים. המים מהווים כשבעים אחוז מתכולתו הכללית של גוף האדם ומכאן חשיבותם העצומה והצורך בדאגה מתמדת לשיפור איכות המים אשר לא תהווה סכנה לגוף האדם ולאורחות חייו. ככלל הסכנות הטמונות במים נובעות מהחומרים השונים המומסים בו ומהחומרים שאינם מומסים אך נמצאים במים.

בישראל המחסור במי שתיה בריאים יותר רחבה ומשמעותית, הן בשל מקורות המים הדלים של המדינה והן בשל תקני הבטיחות שאינם חמורים מספיק. אחת הבעיות המרכזיות המונעות טיפול ראוי במי שתיה היא המחסור במשאבים כלכליים שכן עלות טיהור המים בישראל גבוהה מאד.

טכנולוגיות חדשות שנכנסו לשוק בשנים האחרונות מאפשרות מגוון פתרונות לסינון ולטיהור המים במחירים סבירים לכל כיס ובכך מבטיחים לדאוג לשיפור איכות מי השתיה תוך שמירה על סינון ידידותי וירוק לסביבה, ללא שימוש בחומרים מזהמים. הטכנולוגיות החדשות והמגוונות, אשר מטהרות את המים ממזהמים ומנקות אותו מבקטריות וחיידקים, מותאמות לצרכן הסופי ומערכות הסינון שבהן נבנות בהתאמה אישית לייעודים השונים (לצריכה ביתית, במקומות העבודה ובמוסדות ציבורים בהן ישנה כמות רבה מאד של צרכנים).

חברת פילטר בר הינה חברה המתמחה בפתרונות מים איכותיים ונקיים אשר שמה לה למטרה לקדם את השימוש בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות לטיהור מי השתיה ולספק מענה הולם לבעיית המים החמורה בישראל. פילטר בר מציעה מגוון רחב של מערכות לטיהור מים. בין היתר ניתן למצוא באתר החברה מטהרי מים, מיני ברים מסוגים שונים לייעודים שונים (עבודה, בית ומוסדות שונים), מערכות למניעת אבנית, ערכות מסננים ועוד.

כחברה המובילה ומתמחה בתחום היא מספקת ייעוץ, הכוונה והתאמת המוצר ללקוח בהתאם לצרכיו ומסייעת ללקוח בהתקנה ותפעול קל ונוח של מערכות הסינון הללו. חברת פילטר בר מספקת מענה לעשרות אלפי בתים בישראל ולמאות חברות, גופים ומוסדות ובכך מסייעת לצרכן הסופי לבחור ולהתקין בבית, בעבודה או בעסק מסנני מים טובים ומהימנים אשר יספקו לו מים איכותיים, בריאים  ובאיכות גבוהה וטובה בעלויות סבירות השוות לכל נפש. חזון החברה ומטרותיה עולה בקנה אחד עם הקריאה שהושמעה לאחרונה על ידי רופאי בריאות הציבור למשרד הבריאות לפעול ולעשות כל מאמץ על מנת להבטיח את שיפור איכות מי השתיה ולדאוג כי מי השתיה של הציבור יהיו בריאים יותר ויעברו סינון מים באמצעות מערכות סינון.