איך לבחור כיסא מנהלים?

כיסא מנהלים כבר מזמן אינו שמור רק למנהלים, עם הקדמה מגיעים מקצועות רבים אשר דורשים ישיבה ממושכת מול מסכי המחשב וכתוצאה מכך כיסאות שמתאימים למציאות שכזאת – אז איך בוחרים את כיסא המנהלים האולטימטיבי? כל זאת במאמר הבא
אם הבריאות שלכם ושל העובדים שלכם, ואתם עובדים מול מחשב או על שולחן העבודה שלכם במשך שעות ממושכות, כדאי גם לכם להבין כיצד לבחור כיסא מנהלים שיענה על כל הדרישות וגם ישמור על הבריאות של מי שיושב עליו. במאמר הבא תמצאו מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר אתם ניגשים לקנות כיסא מנהלים בודד או מספר כיסאות כאלה לשימוש המשרד.

התאמה אורתופדית – שיקול מספר אחת

ראשית, יש להבין אם הכותרת שניתנה לכיסא שאתם באים לרכוש היא עוד מלכודת שיווקית או שבאמת עומדת מאחוריה מחשבה על בריאותו של העובד ונוחות העבודה. כיסא שבנוי נכון מבחינה אורטופדית ומקנה נוחות מירבית יסייע לעובדים המשתמשים בו לשמור על ריכוז במהלך היום. מבנה ארגונומי ואופציות לשינוי ותזוזה של הכיסא הם יתרונות מאד גדולים בכיסאות שהעובדים מתוכננים לשבת עליהם למשך שעות ממושכות, דאגו שהפונקציות הללו קיימות בכיסא שאתם עומדים לרכוש.

איך לבחור כיסא מנהלים
איך לבחור כיסא מנהלים

מחיר – ממה הוא מושפע?

מחיר הוא נושא טריקי, ועל כן יש לשים לב ממה הוא מורכב. ראשית, מאחר ומדובר על כיסא שתוכנן בקפידה, לא יכול להיות שהמחיר שלו יהיה נמוך מידי, ועם זאת, משווקים רבים תופסים הזדמנויות להעלות מחירים לכל כיסא הנושא את הכותרת 'כיסא מנהלים' ועוד יותר אם הוא שייך למותג מוכר או יוקרתי. אפשרות אחת היא לעשות סקר שוק רציני ולקבל תמורה הולמת למחיר אותו תהיו מוכנים לשלם, ואפשרות נוספת היא לשקול רכישה של כיסא מנהלים יד שניה. ברכישת כיסא מנהלים אשר היה בשימוש, יש לשים לב כי הכיסא נמצא במצב טוב ואינו היה בשימוש לאורך תקופה ממושכת מידי הגורמת לשחיקה.

מראה – חשוב לא פחות

אם המראה חשוב לכם לא פחות, בנוסף לשאר הפרמטרים, דעו כי קיימות אופציות רבות בשוק. אם בעבר כיסא מנהלים היה מיועד רק למנהלים, והעיצוב שלו היה יחסית אחיד ומשעמם, הרי שהיום השוק רווי בכיסאות מנהלים במגוון עיצובים, שיתמזגו היטב עם עיצוב המשרד הביתי, חלל העבודה במשרד מסחרי או בחלל עבודה משותף. ההמלצה היא לבדוק היטב לפני הרכישה מה קיים בשוק ומה המחיר אשר תהיו מוכנים לשלם על עיצוב ייחודי.

איפה ניתן למצוא כיסאות מנהלים?

כיסא מנהלים יד שניה וכיסא מנהלים חדש מהאריזה, קיים אצל ספקים רבים. אם אתם חשים בלבול, הכי טוב לקבל המלצות ממכרים שכבר רכשו כיסא ויכולים לשתף בחוויה חיובית. גם המלצות באתרי האינטרנט יכולות להיות רלוונטיות, ובלבד שמגיעות מאתרים אמינים ומגולשים אמיתיים. תתחדשו.