כוס עם סודה

על ברי מים ולמה אתם צריכים אחד בבית

לפעמים מרגישים עייפות מהימים בהם אנחנו פותחים את המקרר רק כדי לגלות שעוד פעם מישהו סיים את המים הקרים ולא שם בקבוק חדש להתקרר. גם לכם נמאס? הימים האלה יכולים להיות מאחוריכם.

כיום ניתן לראות ברי מים כמעט בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו והסיבה לכך מאוד ברורה – כולם אוהבים מים מרעננים, קרים וטעימים – הכל בלחיצת כפתור ובלי התעסקות מיותרת עם סחיבת שישיות מים.

החשיבות של שתיית מים

אולי לכולם זה לא מובן מאליו, אבל מים הם כמו משקה פלא. המים עוזרים לנו להימנע מהתייבשות, עייפות, כאבי ראש וישנם עוד הרבה דברים טובים שהמים מציעים.

בגלל הפשטות שברי המים שלנו מציעים, אתם הולכים לשתות הרבה יותר מים מבלי לשים לב. כמה זה קל – ככה זה פשוט. 

למה לעבור לברי מים על פני בקבוקי פלסטיק?

כיום קיימת חשביות גדולה יותר לסביבה ולכן אנחנו שמחים שבזכות ברי המים, אין יותר צורך ברכישת בקבוקי מים מזהמים מפלסטיק. ביחד אנחנו עוזרים לצמצם את הפגיעה בכדור הארץ.

בממוצע – בר מים היושב בבית של משפחה מונע זריקת טון פלסטיק בשנה. זהו מספר עצום! רק תחשבו כמה פלסטיק מזהם נוכל למנוע אם בכל בית בישראל היה בר מים.

כיום ניתן לקבל את המים הכי טובים, לכן כמעט כל בר מים כיום מצויד ברכיבים הכי חדישים אשר יבטיחו את איכות המים הגבוהה ביותר עבור הצרכנים.

מי צריך את זה בכלל?

לברי מים יש עוד הרבה להציע מעבר למים איכותיים ושמירה על הסביבה. 

כיום קיים מגוון ברי מים שמתאימים לכל אחד. למשל, מתקני מים קרים וחמים, בר מים עם סודה, בר מים שומר שבת ועוד.

גם את בעלי העסק לא שכחנו, קיים בשוק מגוון ברי מים שיתאימו לכל הצרכים שלכם. לודגמא, מיני בר אשר יושב על השיש במטבחון, בר מים רצפתי שיחזיר את הימים הטובים של שיחות ליד הברזיות ובר מים מצפצף שישמור על כולם ערניים.

לסיכום

לאחר שהבנתם את כל היתרונות של ברי המים, חשיבותם על השמירה על הסביבה ומגוון האפשרויות שהם מציעים, אתם יכולים למצוא את ברי המים הכי טובים!