בית דפוס בתל אביב – בחרו נכון

מחפשים את בית הדפוס הכי איכותי שיש בתל אביב? הגעתם למקום הנכון – ליגרף ישמחו לתת לכם מענה לכל דרישה שתרצו בהזמנה שלכם.

שירותים המוצעים על ידי ליגרף

ליגרף מציעים מגוון רחב של שירותי דפוס כדי לענות על הצרכים המגוונים של לקוחותיה. להלן כמה מהשירותים:

הדפסה דיגיטלית – ליגרף משתמשת בטכנולוגיה ובציוד העדכניים ביותר כדי לספק הדפסים דיגיטליים באיכות גבוהה, מלאי חיים ומושכים חזותית. הם יכולים לייצר מגוון רחב של חומרים מודפסים כגון פליירים, כרטיסי ביקור, חוברות וחוברות, בין היתר.

דפוס אופסט – אם אתם צריכים הדפסות בנפחים גבוהים לעסק שלכם, שירותי דפוס האופסט של ליגרף הם הפתרון המושלם. טכניקת הדפסה זו מייצרת הדפסים באיכות גבוהה המושלמות לקמפיינים שיווקיים בקנה מידה גדול.

הדפסה בפורמט גדול – שירותי ההדפסה בפורמט גדול של ליגרף הם אידיאליים להפקת פוסטרים גדולים, באנרים ושלטים שיכולים ללכוד את תשומת הלב של אנשים. הדפסים אלה מושלמים עבור פרסום חוצות, אירועים ותערוכות.

מוצרי קידום מכירות – ליגרף מציעה מגוון רחב של מוצרי קידום מכירות כגון חולצות, כובעים, תיקים ועטים שתוכל להתאים אישית עם הלוגו או המסר של המותג שלך.

עיצוב גרפי – אם אתה צריך עזרה בעיצוב גרפי, ל-Ligraf יש צוות של מעצבים מוכשרים שיכולים ליצור עיצובים מותאמים אישית התואמים לזהות ולסגנון של המותג שלך.

למה לבחור בליגרף?

ליגרף הוא בית דפוס בתל אביב בעל מוניטין רב שהוכיח את עתמו כאחד מהמוצלחיפ ביותר בארץ.

הדפסות באיכות גבוהה – בליגרף משתמשים בטכנולוגיה ובציוד העדכניים ביותר כדי לייצר הדפסים באיכות גבוהה, מושכות ויזואלית ועמידות.

אספקה בזמן – ליגרף מבינים את החשיבות של עמידה בלוחות זמנים, והם תמיד שואפים לספק את המוצרים שלהם בזמן.

תמחור סביר – אנו מציעים תמחור תחרותי מבלי להתפשר על איכות ההדפסים והשירותים שלהם.

שירות לקוחות מעולה – בליגרף מעריכים את הלקוחות ושואפים להעניק שירות מעולה. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להבין את הצרכים שלהם ולספק מוצרים שעולים על הציפיות שלהם.