האפי האוור בתל אביב

אין כמו העיר תל אביב על מנת לחגוג האפי האוור עם בני זוג, חברים או קולגות. אבל איך בוחרים את המקום המתאים ומה בעצם היתרונות של בילוי כזה לעומת האלטרנטיבות? הנה כל מה שכדאי לדעת לפני שמתלבשים ויוצאים מהבית (או מהמשרד)

המונח "האפי האוור", או במקור Happy Hour, מזוהה בתחום חיי הלילה והבילויים עם שעה – או כמה שעות ביום – שבהן קונים משקה אלכוהולי במחיר מסוים ומקבלים תמורתו משקה נוסף בחינם. מכאן והלאה, כל מסעדה או בר כבר בונים את התפריט שלהם בצורה מעט שונה. יש למשל כאלה שמאפשרים להזמין רק את אותו משקה בלי לשלם עליו שוב, לעומת אחרים שמגלים גמישות גם מבחינת השעות וגם מבחינת סוג האלכוהול שניתן לשלב בתפריט.

אבל מה שאין עליו עוררין זו החשיבות של בחירת הלוקיישן המתאים. בהרבה מאוד בילויים מהסוג של האפי האוור, יותר חשוב לבדוק איפה בדיוק המקום נמצא מאשר מה מגישים בו. הרי אם המקום נוח, נגיש ויש בו אווירה טובה, כל היתר כבר שולי. כאן בדיוק נכנסים לתמונה היתרונות של האפי האוור תל אביב וכנראה שהגיע הזמן להכיר אותם.

האפי האוור בתל אביב

עם האפי האוור תל אביב עוברת שדרוג – וכולנו מרוויחים

תל אביב היא עיר הבילויים והפנאי של ישראל. היא מכונה "עיר ללא הפסקה" כי תמיד אפשר למצוא בה מה לעשות, לאן ללכת ומה לראות. חוץ מזה, עם פעילויות כמו האפי האוור בתל אביב עוד עוברת שדרוג שכולנו מרוויחים ממנו:

  • מבלים וחוסכים בהוצאות – רבים חוששים להגיע לתל אביב בגלל יוקר המחיה. מצד אחד, תל אביב באמת יקרה משמעותית מרוב הערים בישראל ואפילו בהשוואה לערים בעולם היא נחשבת מאתגרת כלכלית. מצד שני, לא חייבים לשלם ביוקר על דרינק במסעדה או בבר. במקום זה, בוחרים האפי האוור תל אביב בשעה שמתאימה ומבלים בעיר הכי שווה במזרח התיכון בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.
  • אפשר להזמין בני זוג, קולגות או חברים – בשעה של האפי האוור תל אביב הופכת גם למקום מפגש. כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להפתיע את בני ובנות הזוג עם בילוי משותף במחיר משתלם, או לרענן את השגרה השוחקת בערב של שתייה עם קולגות וחברים. כל עוד מגיעים למקום המתאים ומוודאים שהוא בתל אביב, השמיים עם הגבול.
  • מנסים משקאות חדשים – מחוץ לשעה של האפי האוור תל אביב באמת עלולה להגביל אותנו מבחינת היכולת לנסות משקאות חדשים. את הבעיה הזו פותרים מיידית בשעה של האפי האוור, כי ממילא המחיר של הדרינק מאוד משתלם ואין סיבה לחשוב פעמיים לפני שמזמינים עוד אחד.

לסיכום, בזכות הפורמט של האפי האוור תל אביב מציעה עוד יתרון לציבור הבליינים ואף פעם לא מאוחר להצטרף לטרנד.