בריכות עגולות לחצר

היתרון העיקרי של בריכה עגולה בא לידי ביטוי בחיסכון במקום. בגלל הצורה העגולה ניתן לשלב את הבריכה צמוד לקיר, בחצר קטנה ולפעמים גם במרפסת או על הגג. עם זאת, חשוב לדעת איך לבחור את הבריכה המתאימה לא רק לפי הצורה אלא גם לפי המידות, היצרן והמחיר
השוואה בין סוגים שונים של בריכות מתחילה בדרך כלל בהתייחסות לצורה שלהן.

אם בוחרים לקנות בריכה עילית ולא לבנות בריכת בטון או בריכה מתועשת, ההשוואה תהיה מבוססת על ההבדלים בין דגמים בצורה עגולה, מלבנית או אובלית. לאחר מכן, ניתן לבדוק איזה סוג של בריכה מתאים לכל סוג של חצר ובאיזה אופן ניתן לנצל את היתרונות שלה בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב.

מה היתרונות של בריכות עגולות לחצר?

בריכות לחצר למשל מציעות יתרונות שאין לבריכות אובליות או מלבניות. קודם כל, היא מנצלת היטב את המקום הפנוי. הצורה העגולה מאפשרת להצמיד את הבריכה בקלות לאחד הקירות או הדפנות של החצר, בלי לגזול מקום יקר ערך עבור הדשא, הצמחייה או פינות המשחק של הילדים. זהו יתרון משמעותי של הבריכה העגולה, בעיקר על רקע העובדה שניתן להשיג אותה כיום גם במידות גדולות ובהתאמה אישית.

עוד יתרון אמור להיות הנוחות בתפעול של בריכה עגולה לעומת בריכה אובלית או מלבנית. בעוד בשביל להגיע אל כל פינות הבריכה המלבנית או האובלית יש צורך ללכת מסביב ליריעות, עם בריכה עגולה ניתן לעמוד במקום ולהגיע כמעט אל כל האזורים השונים באמצעות מתקן רשת ייעודי בלבד. זה מסייע לתחזוקה של הבריכה בקיץ, לשמירה על מים נקיים גם בעונות המעבר ובמידת הצורך לכיסוי שלה לקראת החורף והעונה הקרה.

איך בוחרים בריכות עגולות לחצר?

ההחלטה לבחור בריכות עגולות לחצר היא השלב הראשון בתהליך ארוך יותר. בשלב הבא צריך לדעת איזה בריכה בדיוק להעדיף, לפי כמה פרמטרים חשובים:

  • מידות הבריכה – הכי נכון להתחיל את ההשוואה בין סוגים שונים של בריכות לפי המידות שלהן. המידות עוזרות לנו לדעת מראש איזו בריכה רלוונטית עבורנו ואיזה לא, באיזה דגם הכי כדאי להתמקד ומה לעשות כדי לחסוך במקום בחצר, בגינה או במרפסת ובגג. אם בוחרים להתקין את הבריכה על הגג או במרפסת, צריך גם להביא בחשבון את האישור ממהנדס מבחינת השפעת המידות על משקל הבריכה וכמות המים שמותר להכניס לתוכה.
  • איכות חומרי הגלם – כל סוגי הבריכות נמדדות באיכות חומרי הגלם. ככל שהיריעות של הבריכות איכותיות יותר, כך הן יהיו עמידות בפני פגעי האקלים או נזקים מצטברים. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של בריכה איכותית, כדאי לבחור דגם שיש לו יריעות PVC חזקות ואמינות.
  • היצרן – יש מגוון רחב של בריכות עגולות לחצר שמשווקות בישראל על ידי יבואנים רשמיים שונים. עם זאת, מה שבאמת משפיע על האיכות של התוצר הסופי הוא היצרן ולא היבואן. לכן כדאי לתת עדיפות ליצרנים גדולים, שעבורם גם בדרך כלל יהיה קל יותר למצוא חלקי חילוף או אביזרים מתאימים.
  • המחיר – אחת המטרות של בריכה עילית היא לחסוך עבורנו בהוצאות ההקמה וההתקנה. בשביל לנצל את היתרונות האלה, מאוד כדאי להשוות בין דגמים של בריכות עגולות לחצר לפי המחיר שלהן ולבדוק מה הוא כולל.

בריכות עגולות מציעות פתרון נוח לשיפור באיכות החיים ולזמן איכות עם המשפחה. בשביל לבחור אותן נכון, משווים בין הדגמים גם לפי מידע אובייקטיב וגם בהתאם לצרכים אישיים וספציפיים.