יום העצמאות חוגגים עם בית המשקאות של אלפיין סיסטם

הבירה שתשדרג לכם את יום העצמאות !

הבירה שתשדרג לכם את יום העצמאות !

יום העצמאות, הוא זמן של חגיגה ושמחה לעם ישראל. ואיזו דרך טובה יותר לחגוג את היום המיוחד הזה מאשר עם בירה קרה ביד? מבשלת מלכה, אחת מהמבשלות הפופולריות בישראל, מציעה מגוון בירות ייחודיות וטעימות המושלמות לאירוע זה.

בירה ליום העצמאות

מבשלת מלכה ידועה במחויבותה לשימוש בחומרי גלם איכותיים ובטכניקות בישול חדשניות להפקת בירות הבולטות מהקהל. "סברה חמוץ" שלהם הוא חביב המעריצים, שנעשה עם פרי האגס הקוצני, שמקורו בישראל. בירה חמוצה וחריפה זו מושלמת למי שרוצה משהו שונה ומשתלבת היטב עם מאכלים חריפים, גבינות ומנות עשירות אחרות.

יום העצמאות שמח מאחלים נפתלי משקאות בע''מ

בירה פופולארית נוספת של מלכה היא ה"בלונד אייל", בירה מרעננת וקלילה עם סיומת פריכה המושלמת ליום קיץ חם. בירה זו מבושלת עם תערובת של מאלט וכשות, המעניקה לה טעם מאוזן וחלק שמשתלב היטב עם פירות ים, סלטים ומנות קלות אחרות.

למי שמעדיף בירה בעלת גוף מלא יותר, המלכה "דרק אייל" היא בחירה מצוינת. בירה זו מבושלת עם מאלטים קלויים ובעלת טעם עשיר ומורכב עם תווים של שוקולד, קפה ופירות כהים. זה משתלב היטב עם בשרים על האש, תבשילים ומנות איכותיות אחרות.

 

לסיכום, בירות מלכה ייחודיות וטעימות המושלמות לחגיגת יום העצמאות של ישראל. מה-Sabra Sour הטארט והחריף ועד הבלונד אייל המרענן וה-Dark Ale העשירה והמורכבת, יש בירה להנאת כולם.