מהם הסיכונים הקשורים לאיטום גגות מרוצפים?

חשוב מאוד לבצע איטום גג מרוצף בצורה בטיחותית. היכרות עם סיכונים ופתרונות עוזרת להתמודד עם איטום גג מרוצף ללא פירוק ריצוף

בשביל לשמור על הבטיחות, מקפידים להשתמש רק בשירות של חברת איטום מקצועית עם רישיון לעבודה בגובה. בנוסף, מוודאים שיש לעובדי החברה ביטוח. לאחר מכן, יש לפנות מהגג מוצרים שעלולים לעוף או חפצים חדים. למרות שמזמינים בעלי מקצוע לבצע איטום גג מרוצף, האחריות היא של בעלי הבית.

מהו איטום גגות?

איטום גגות הוא תהליך ציפוי משטח הגג בחומר איטום כדי להגן עליו מפני פגעי מזג האוויר. איטום גגות נעשה בדרך כלל כחלק מפרויקט תיקון או שיקום גגות, או כדי להגן על גג חדש מפני דהייה, אך ניתן לעשות זאת גם כדי להאריך את חיי הגג הקיים. ישנם מוצרים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם לאיטום גגות, כולל ציפוי גגות סינתטי ואספלט.

כל כמה זמן אוטמים גגות מרוצפים?

לרוב ציפוי הגג יש אורך חיים של כ-20 שנה, מה שאומר שכדאי לבצע איטום גגות מרוצפים באופן קבוע מדי כמה שנים. בנוסף, אפשר לבחור לאטום את הגג שלך בתדירות גבוהה יותר בהתאם לתנאי מזג האוויר המקומיים. כך למשל, איטום הגג שלכם במהלך החורף יגן עליו מפני נזקי מים, ואיטום בחודשי הקיץ ימנע את דהייתו והתקלפותו.

סוגים שונים של גגות וכיצד לאטום אותם

בעוד שבעלי בתים רבים מחפשים לאטום את הגג שלהם כאשר הם פשוט זקוקים לציפוי בסיסי, יש סיבות אחרות לאטום את הגג שלך. סוג הגג שברשותך יקבע אילו סוגי איטום גגות יעבדו עבור הגג הספציפי שלך. להלן רשימה של סוגי גגות שונים וסוגי חומרי האיטום המתאימים ביותר לכל אחד.

גגות עם רעפים

גגות טרקוטה עשויים מרעפי בטון שנצבעו או בגימור טיח. בדרך כלל הם פגיעים יותר לנזקים ממים, ולכן איטום גגות מומלץ מאוד. המוצר הטוב ביותר לאיטום גגות טרה קוטה הוא ציפוי גגות אספלט רווי אספלט. למוצר זה יש הידבקות מעולה, כלומר הוא לא נשטף בקלות. זה גם מונע חדירת אדמה, אבק ומזהמים אחרים לגג.

איטום גגות מרוצפים בטון

גגות בטון הם סוג הגג הנפוץ ביותר והם עשויים ממלט או חומרים אחרים היוצרים משטח קשיח ועמיד. הם בדרך כלל מצופים בצבע כדי לתת להם גימור חלק. גגות בטון בדרך כלל אינם נקבוביים ויכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר חזקים, כך שהם אינם דורשים הגנה נוספת על הגג. המוצר הטוב ביותר לאיטום גגות בטון הוא ציפוי גגות פוליאוריטן רווי אספלט. למוצר זה הידבקות מצוינת לגג, וניתן ליישם אותו בקלות באמצעות רולר או מוליך אחר. כמו כן, יש לו תוחלת חיים ארוכה של כ-25 שנים.

איטום גג מרוצף בחומר פוליאוריטני – כל מה שצריך לדעת

השירות של איטום גג מרוצף בחומר פוליאוריטני מוכיח את עצמו. כפי שאפשר לראות, הוא מתאים לסוגים שונים של גגות ועמיד לתקופה ארוכה. אבל מעבר לכך, הוא מציע תמורה משתלמת להשקעה. באמצעות איטום גג מרוצף בחומר פוליאוריטני ניתן לשמור על הבטיחות, לסיים את הפרויקט מהר וליהנות מקירות יבשים.

האם אפשר לבצע איטום גג מרוצף ללא פירוק ריצוף?

הסיכונים הרלוונטיים עבור השירות לא אמורים לבוא על חשבון האפשרות לבצע איטום גג מרוצף ללא פירוק ריצוף. כיום ניתן ליישם שיטות מתקדמות של איטום גג מרוצף ללא פירוק ריצוף, תוך כדי שמירה על הבטיחות ובמניעת הרס מיותר או הוצאות גבוהות.