מדפסות ניידות

המדריך המלא לרכישת מדפסות ניידות לעסק

בעלי עסקים שונים מגלים כיום את יתרונות השימוש במדפסות ניידות בעמדות המכירה וכדי לסיים עסקאות מול הלקוחות. במאמר הבא נסביר מה עומד מאחורי הרעיון של מדפסת ניידת לעסק, למי היא מתאימה וכיצד בוחרים את הדגמים המתאימים מבין האפשרויות השונות שעומדות על הפרק
השימוש בשירותי הדפסה הוא חלק בלתי נפרד מהתנהלות בתי עסק בכל רחבי העולם. למרות המהפכה הדיגיטלית, בתי עסק שונים מוצאים את עצמם זקוקים על בסיס קבוע לשירותי הדפסה כאלה ואחרים. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר את הצורך בשירותי הדפסת פליירים, עלונים שיווקיים או אפילו מכתבים לעובדים וקולגות.

במקביל, יש צורך בשירותי הדפסה על מנת לבצע התנהלות בירוקרטית מסוימת. זו הדפסה שבדרך כלל מתבצעת על ידי העסק עצמו, כמו לדוגמא טרם הגשת דוחות חודשיים או שנתיים לרשויות המס, ביטוח לאומי וכן הלאה. כך או אחרת, אין ספק לגבי הצורך בשירותי הדפסה והאופן שבו הם מייעלים את פעילות העסק גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

היתרונות של מדפסות ניידות לעסקים

הדור הבא של שירותי הדפסה יכול להיות מבוסס כיום על מדפסת ניידת לעסקים. אלו מדפסות שמתאימות למגוון רחב של בתי עסק ובעיקר לעמדות המכירה שבהן נציג החברה פוגש את הלקוחות, כי יש להן כמה יתרונות מאוד משמעותיים:

א. הדפסה במקום לצורך סגירת עסקה – מדפסות ניידות לעסקים מאפשרות לנציגים שלהם לסגור את העסקה. במסעדה למשל משתמשים במדפסות כאלה על מנת להעניק ללקוחות קבלות, אבל בעמדות מכירה שיווקיות ניתן לעשות את זה על מנת להדפיס ברושורים, מדבקות, בר קוד ועוד.
ב. התאמת מדפסות לצרכים ולמפרט הטכני – מדפסות ניידות לעסקים יכולות לשמש לטובת התאמת הפתרונות לצרכים ולמפרט הטכני. אם למשל בתי עסק זקוקים להדפסה בסיסית בלבד, הם יכולים להשתמש במדפסות שחור לבן ובדגמים יחסית זולים. אבל במידת הצורך, בתי עסק יכולים לשכור או לקנות גם מדפסות מתקדמות ברזולוציה גבוהה ומרשימה.
ג. ניידות גבוהה של המדפסות – אי אפשר לדבר על היתרונות של מדפסת ניידת לעסק בלי להזכיר את האופן שבו בית העסק משתמש בהן. עבור עובדי העסק, המשמעות היא ניידות גבוהה של המדפסות ואפשרות להעביר אותן בין עמדות המכירה.

איך בוחרים מדפסת ניידת לעסק?

השוואה בין סוגים שונים של מדפסות ניידות לעסקים צריכה להיות מבוססת על שיקולים אובייקטיביים. בעלי עסקים צריכים לדוגמא לבדוק איזה יכולות יש לכל סוג מדפסת, האם היא זמינה רק במודל מכירה או גם במודל השכרה, כמה דפים היא מסוגלת להדפיס בכל שעה, מה איכות ההדפסה וכן הלאה.

לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין מדפסות ניידות גם לפי המחירים. המחירים של מדפסת ניידת מושפעים בדרך כלל מהשאלה מי החברה שעומדת מאחוריהן ומה תקופת האחריות. בכל מקרה, בעלי עסקים יכולים להתעודד בכך שמדובר על הוצאה משתלמת – שגם ניתן לקזז בגינה את חבות המס החודשית או השנתית והרגילה.

לשם השוואה, שיקול סובייקטיבי יהיה המלצות על מדפסות כאלה ואחרות. אמנם המלצה של בית עסק אחד לא תהיה רלוונטית עבור בית עסק אחר, אבל זה לא אומר שכדאי לוותר עליה. במקום זה, משתמשים בהמלצות ויודעים פחות או יותר למה לצפות. אם מקבלים המלצות על מדפסות טובות, לא אמורה להיות בעיה להשתמש בהן גם כדי לבחור בדגמים שיכולים להתאים לדרישות של בית העסק ולאופי השימוש המאפיין את העובדים.