מקומות יפים להצעת נישואין בחו"ל

10 המקומות היפים ביותר להציע

אם אתם מחפשים את המקום המושלם להציע נישואין לבן הזוג שלכם, תרצו לבחור מיקום עוצר נשימה ובלתי נשכח כאחד. להלן 10 המקומות היפים ביותר להעלות את השאלה.

צוקי מוהר, אירלנד

מצוקי מוהר מציעים נופים מדהימים של האוקיינוס האטלנטי וקו החוף המחוספס של מערב אירלנד. הצע עם השקיעה לחוויה בלתי נשכחת.

סנטוריני, יוון

האי היווני הזה מפורסם בזכות הבניינים הציוריים המסודרים בלבן ושקיעותיו המדהימות. הצע נישואין לשייט רומנטי בסירה ברחבי האי, או במרפסת המשקיפה לים.

פריז, צרפת

"עיר האהבה" היא יעד קלאסי להצעות. צאו לטייל לאורך נהר הסיין או הצע נישואין מול מגדל אייפל לחוויה רומנטית באמת.

מאווי, הוואי

האי השני בגודלו בהוואי ידוע ביופיו הטבעי, כולל מפלים מדהימים, חופים ומסלולי הליכה. להציע נישואין בחוף מבודד או בנסיעה במסוק מעל האי.

ונציה, איטליה

ונציה היא עיר הבנויה על מים, עם תעלות מפותלות וגשרים ציוריים. צאו לטיול בגונדולה דרך העיר והצעו נישואים מתחת לגשר האנחות האייקוני.

הפארק הלאומי באנף, קנדה

הפארק הלאומי באנף הוא ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר בקנדה, כולל אגמים צלולים והרים מושלגים. הצעה לטיול רגלי לאחד מנופי הנוף הרבים של הפארק.

מאצ'ו פיצ'ו, פרו

עיר האינקה העתיקה מאצ'ו פיצ'ו היא אחד המראות מעוררי ההשתאות בעולם. הצע לטיול רגלי לראש Huayna Picchu לתצפית מדהימה על ההריסות למטה.

הגרנד קניון, אריזונה

הגרנד קניון הוא אחד מפלאי הטבע המפורסמים ביותר בעולם, ולא בכדי. הצעה לטיול מסוק נוף מעל הקניון או לטיול לאורך השפה.

קווינסטאון, ניו זילנד

קווינסטאון ידועה בנוף הטבעי המדהים שלה, כולל הרים מושלגים ואגמים צלולים. תציעו הצעה לטיול נוף בגונדולה או לטיול רגלי לאחד מהמפלים הרבים של האזור.

פטרה, ירדן

העיר העתיקה פטרה היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מהאתרים ההיסטוריים המרתקים בעולם. הציעו הצעה מול בניין האוצר האייקוני לחוויה בלתי נשכחת באמת.

אלו מקומות יפים להצעת נישואין שאנו מכירים וממליצים, אך לא משנה היכן תבחר להציע נישואין, זכור שהדבר החשוב ביותר הוא האהבה שלך לבן הזוג שלך. עם רקע יפה והצעה מכל הלב, אתה בטוח תיצור זיכרון שיימשך כל החיים.