רובוט ניקוי לבריכה

כל בריכה זקוקה לרובוט שינקה את הקרקעית, יהיה אחראי על הסירקולציה ויידע לסנן את הלכלוך והחול. עם זאת, חשוב גם לדעת איך בדיוק לבחור רובוט ניקוי לבריכה ועם מי להתייעץ כדי לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על התוצאה

בריכה ביתית היא חלק בלתי נפרד מהנוף הישראלי. אם בעבר היינו רגילים למצוא בריכות מפנקות רק בתוך וילות גדולות ויקרות, הרי שכיום כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לבנות אותן בחצר, בגינה ולפעמים אפילו במרפסת או על הגג – כל עוד מקבלים כמובן אישור מהנדס. עם זאת, מה שרבים לא מביאים בחשבון זה את החשיבות של תחזוקת הבריכה בצורה נכונה.

החדשות הטובות הן שכיום אפילו לא צריכים להתאמץ על מנת לתחזק את הבריכה. במקום להפעיל כוח פיזי ולבזבז זמן ואנרגיות, כל מה שנדרש הוא למצוא את אביזרי הניקיון המתאימים. לאחר מכן, אפשר לתכנת הפעלה אוטומטית של האביזרים השונים ובהם משאבה או כמובן רובוט ניקוי לבריכה.

היתרונות של רובוט ניקוי לבריכה

רובוט ניקוי לבריכה קובע את ההיגיינה של המים ומשפיע על השאלה האם בכלל נרצה להיכנס אליה. בשביל ליהנות מהיתרונות של הבריכה ולהבטיח זמן איכות משותף גם עם הילדים והמשפחה או החברים, יש כמה יתרונות שאותם אפשר להשיג באמצעות הרובוט:

  • ניקוי יסודי של הקרקעית – התפקיד של רובוט ניקוי לבריכה הוא לנקות את הקרקעית. כאשר הרובוט מנקה את הקרקעית, אנחנו לא צריכים להתכופף עם הרשת אלא רק לדאוג לשטוף את המסנן אחת לתקופה מסוימת.
  • סירקולציה – הפעלה סימולטנית של רובוט ניקוי לבריכה יחד עם המשאבה מסייעת לסירקולציה של המים. אמנם התפקיד של משאבת חול הוא מעט שונה, אבל צריך שהלכלוך יצוף למעלה על מנת שהיא תצליח לסנן ולשאוב אותו.
  • סינון הלכלוך הגס – רובוט ניקוי לבריכה אחראי בעיקר על הלכלוך הגס. הוא יכול ללכוד עלים יבשים, שאריות מזון ועוד. אם בוחרים את הרובוט המתאים ומוודאים יעילות לפי גודל וסוג הבריכה שיש בבית, סביר להניח שהוא יצליח להתמודד ביעילות עם כל סוגי הלכלוך.

איך בוחרים רובוט ניקוי לבריכה?

השאלה היחידה היא כיצד בוחרים את הדגם המתאים של רובוט ניקוי לבריכה מבין ההיצע הקיים. אפשרות אחת למשל היא לסנן בין הרובוטים רק לפי המחיר. זה מתאים למי שמציבים את העלות בראש סדר העדיפויות, או רוצים להחליף את הרובוט הקיים בדגם שהם כבר מכירים. לשם השוואה, אפשרות אחרת היא לבחור את הרובוט לפי המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן.

המפרט המתואר על ידי היצרן מאפשר לדעת מה ההספק של הרובוט ולאיזה גודל של בריכה הוא מתאים. אם אחרי זה עוד נשארות שאלות, ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו כדי לקבל מהם המלצות.