שילוט חוץ לעסקים – אותיות תלת מימד

מהו שילוט חוץ?

בשנים האחרונות עולם העסקים רואה לנכון להשקיע בשילוט משום שישנה הבנה לפיה לשילוט יש כוח. שילוט איכותי הפך להיות חלק מהמיתוג העסקי ולא רק כותרת המורה לאן לפנות. שילוט חוץ מנכיח את העסק שלכם בחוץ. 

שילוט אותיות תלת מימד

עסק בעל שילוט איכותי, במיקום נכון ועם נוכחות יסב את תשומת לבם של הלקוחות לכך שהוא קיים בסביבתם. שילוט חוץ יכול לכלול: שילוט על עמודים, שילוש מעל פתח הכניסה לבית העסק, שילוט במרכזי קניות גדולים, אותיות תלת מימד המציינות היכן נמצא העסק שלכם, שלטי מתכת גדולים עם שם העסק, נורות ניאון ולד שמאירות את השילוט מכל צדדיו וכך ניתן לראות את השילוט באופן בולט גם בלילה.

שילוט אותיות תלת מימד

שילוט אותיות תלת מימד הוא אחד מסוגי השילוט היוקרתיים ביותר כיום בעולם העסקים. שילוט האותיות נעשה בצורה ייחודית שלא מאפיינת שילוט רגיל. אם בשילוט רגיל המילים של שם בית העסק כתובות באופן רצוף על גבי שלט אחד, בשילוט מסוג אותיות תלת מימד- כל אות בשם בית העסק מתעצבת בצורת תלת מימד ונצבעת בהתאמה ללוגו של בית העסק. שילוט מסוג אותיות תלת מימד משווה לעסק מראה יוקרתי, הכיתוב באופן הזה מדגיש באופן משמעותי את הנוכחות של בית העסק באזור בו הוא ממוקם והאותיות הבנויות באופן גדול מהרגיל, נצפות למרחוק. עסק שמשתמש בשילוט אותיות תלת מימד מעיד על עסק יציב ובעל הכנסות גבוהות. שילוט אותיות תלת מימד מנכיח את המיתוג של העסק משום שמבנה האותיות מותאם באופן מדויק למיתוג המוכר של בית העסק.

איך נעשה שילוט אותיות תלת מימד?

השילוט מורכב מאותיות שבולטות על גבי השלט, האותיות עצמן נעשות מחומרים כמו: פליז, PVC, פרספקט ועוד. האותיות בולטות מתוך השלט כך שבפועל הן מושכות את תשומת לב העוברים ושבים. בנוסף ניתן להוסיף לאותיות מסגור של תאורה, התאורה בשילוט תפסה תאוצה בשנים האחרונות והיא נוכחת מאוד בשילוט לעסקים.

למה מומלץ להשתמש בשילוט תלת מימד?

שילוט אותיות תלת מימד יועמד בדרך כלל במרחבים ציבוריים וימשוך את תשומת לבם של העוברים ושבים. השילוט נעשה באופן מותאם לצבעי בית העסק, ובמידות המתאימות למיקום בו הוא נתלה. השילוט עשוי מחומרים יציבים ועמידים בכל תנאי מזג האויר כך שהוא עתיד להחזיק מעמד לאורך זמן. שילוט אותיות תלת מימד מנכיח את העסק, ונותן לעסק מקום של כבוד בין כל המותגים המוכרים במרחב הציבורי. בנוסף לכך, שילוט של אותיות תלת מימד הוא בעל יתרון ייחודי בכך שניתן באמצעותו לשלב אפשרויות עיצוב שונות שלא היה ניתן לשלב בשילוט הרגיל, ישנם צבעים, מספרים וצורות בעלי עיצוב ייחודי רק בשלטי חוץ של אותיות תלת מימד. כל עסק באפן פוטנציאלי הוא בעל יכולת מינוף גבוהה, בכדי לממש יכולת זו- יש להעניק לעסק את הכלים הנכונים לפרסום נכון ולמיתוג. כאשר משתמשים בשילוט איכותי, בית העסק מוכר כמקום רווחי ומפורסם.

מה חשוב לשאול בהקשר לשילוט חוץ של אותיות תלת מימד?

כאשר אתם ניגשים לבחירת השילוט שברצונכם לפרסם בעזרתו את בית העסק, חשוב לשאול- ממה עשוי השילוט, האם ידוע לכם על תקלות שקרו לשילוט בעקבות תנאי מזג האוויר, האם יש אחריות לשילוט, כיצד ניתן לתחזק את השילוט באופן עצמאי (אם ישנה אפשרות כזו מבחינת המיקום שבחרתם לשילוט). מהו הידע והניסיון שיש לעושי מלאכת השילוט. שילוט יציב ואיכותי עתיד לשרת את פרסומו של בית העסק בשנים הקרובות ולכן ההשקעה משתלמת.