תיקון סולמות פיברגלס

יש סוגים שונים של סולמות פיברגלס ולכן התיקון שלהם חייב להיות מותאם לאופי השימוש, למפרט המלא של חומר הגלם ולאופי של התקלה. במאמר הבא נסביר אל מי פונים על מנת לקבל שירותי תיקונים מן הסוג הזה ולמה חשוב לרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת.

סולם פיברגלס עם מעקה

מוצרי פיברגלס נמצאים סביבנו בהמון מקומות שונים. פיברגלס הוא חומר גלם במשקל נמוך ועמידות גבוהה, שקל לעבוד איתו ושנחשב אמין גם בסקטור התעשייתי או החקלאי. יתרה על כך, פיברגלס הוא חומר גלם זול יחסית שמוזיל גם את עלויות המוצרים הסופיים. זו הסיבה שבגללה נותנים עדיפות למוצרי פיברגלס על פני מוצרים אחרים כמעט בכל תחום וגם בייצור סולמות.

סולמות פיברגלס נדרשים לעמוד בפני אינטנסיביות רבה מבחינת אופי ותדירות השימוש. כדי לפתור את זה, משלבים שירות תיקונים ייעודי גם בתחזוקה קבועה של סולמות פיברגלס שונים. כך ניתן לתקן את הבעיה הקיימת בסולם ולהחזיר אותו לתפקוד מלא, בלי להזדקק לסולם חדש וכמובן גם בלי להסתכן.

איך מבצעים תיקון של סולמות פיברגלס?

הדבר החשוב ביותר הוא לבצע את התיקון בצורה מקצועית. רק תיקון מקצועי יאפשר ליהנות מהיתרונות של פיברגלס ולשלב אותו בתוך הסולם הרצוי, בלי לגרום לחריגה מתוך מסגרת התקציב של הלקוחות. בהקשר הזה, אפשר גם להצביע על מאפיינים מיוחדים של שירות תיקונים עבור סולמות פיברגלס:

  1. התאמה לאופי השימוש – יש הבדל בין האופן שבו מתקנים סולם פיברגלס קטן וביתי, סולם פיברגלס של סירה או סולם פיברגלס גבוה לעבודות מקצועיות. חשוב לקחת בחשבון את המפרט המלא של כל מוצר ולמצוא את התיקון הייעודי שימנע מהתקלות הנפוצות לחזור בעתיד.
  2. היצמדות להנחיות היצרן – המפרט הטכני המלא לא רק מגלה מה אפשר לעשות עם כל סוג של סולם פיברגלס, אלא גם מהן הנחיות היצרן מבחינת התחזוקה שלו. היצמדות להנחיות היצרן מאפשרת לשמור על סולמות פיברגלס לאורך זמן ולצמצם או למנוע לחלוטין את השחיקה שלהם. בשביל ליהנות מהיתרונות האלה של סולמות פיברגלס, נצמדים להנחיות היצרן בתחזוקה הקבועה ובתיקון התקופתי.
  3. בדיקת האופי של התקלה – כל תקלה בסולמות פיברגלס מתקנים בצורה מעט אחרת. אם למשל צריך לתקן סדקים קטנים בלבד, אפשר לעשות את זה עם שיפוץ סולמות פיברגלס קיימים רק כאשר הם עדיין לא התרחבו. אבל אם התקלה היא בשלבים או בידיות של הסולם, יכול להיות שעדיף להחליף אותו.

מבחינה טכנית, תיקון סולמות פיברגלס מחייב שימוש בארגז כלים מקצועי ומתאים. רוב האנשים שמשתמשים בסולמות פיברגלס לא מחזיקים בארגז כלים כזה, לכן הפתרון הוא לפנות אל בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים ספציפית את התכונות של פיברגלס.

תיקון סולמות פיברגלס בעזרת בעלי מקצוע

התמחות בפיברגלס היא בסופו של דבר בדיוק מה שחיפשתם על מנת ליהנות מכל היתרונות של תיקון הסולם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. אנו מציעים לכם לפנות אל מומחים בתחום ולרכז את הדרישות מתחת לקורת גג אחת: גם לברר לגבי הבדלים בין סוגים שונים של שירותי תיקונים ובמידת הצורך גם להשיג סולמות פיברגלס חדשים במידת הצורך.