מחסנים להשכרה

איך בוחרים חברה להשכרת מחסנים ?

הצורך במחסן יכול להיות הן של המגזר הפרטי והן של המגזר העסקי. כשמדובר על המגזר הפרטי הצורך יכול להיות בשל מעבר מדירה לדירה כשאין חפיפה בין שני התאריכים או כעושים רילוקיישן ומחפשים אחסון לתקופת הנסיעה או אחסון של תכולת דירה מירושה. במגזר העסקי, השכרת מחסנים יכולה להיות פתרון מעולה עבור יבואנים שצריכים מקום אחסון איכותי, בשביל עסקים שיש להם כמות גדולה של סחורה והם צריכים עבורה מקום או השכרת מחסן לעסק בכל גודל שהוא מכל סיבה שהיא. 

השכרת מחסנים – הגודל כן קובע…

אם אתם מחפשים השכרת מחסנים בירושלים כמו גם בכל מקום אחר הפרמטר הראשון שצריך לעניין אתכם הוא הגודל של המחסנים. מחסנים להשכרה יכולים להיות בגדלים שונים ובדרך כלל יש יחידות ייעודיות שמיועדות להשכרה, ונהוג לחשב את עלות ההשכרה לפי קוב או לפי תכולת הציוד אותו רוצים לאחסן. בבואכם למצוא את המחסן שיתאים לצרכים שלכם, אתם צריכים לא רק לקבל הצעת מחיר אלא להבין מה אתם מקבלים מבחינת שטח אחסון. תמיד תיקחו יותר ממה שאתם צריכים.

אבטחה ושמירה

איתור חברה שמספקת שירותי השכרת מחסנים צריכה לקחת בחשבון גם את האבטחה שיש במקום או את אמצעי השמירה והבקרה שהחברה מציעה. מחסנים עם ציוד מכל סוג שהוא הם יעד לפריצות וגניבות בגלל הערך של הציוד שישנו, וחשוב שתרגישו שהציוד שלכם בטוח ומוגן והסיכויים שמישהו יגנוב אותו או יפגע בו נמוכים מאוד. חשוב שתבררו ותשאלו אין החברה מגינה על הציוד, האם ישנן מצלמות, האם יש סיורי אבטחה, האם יש אזעקה ואילו אמצעים יש בשביל להגן על הציוד שלכם.

ביטוח תכולה

פרמטר נוסף וחשוב לבחירת חברת השכרת מחסנים אמורה לבטח את כל הציוד שמאוחסן אצלה ואתם צריכים לוודא את זה. אז נכון שאמורה להיות אבטחה ובקרה על הציוד והסיכויים שמישהו יגנוב משהו אמורים להיות נמוכים, אבל תמיד יכולים להגיע פורצים מתוחכמים שיתגברו על המכשולים שיש להם ויצליחו לגנוב. יכולה להיות גם שריפה במחסנים שתגרום לנזקים ויכולה להיות רעידת אדמה שתגרום גם היא לנזק והפסד כספי רב. חשוב שתוודאו שהביטוח הוא עם פירוט של התכולה בכדי שתקבלו פיצוי במקרה הצורך.

גישה למחסן

סביר להניח שאתם עובדים בשעות המקובלות ובימי העבודה הרגילים אבל תמיד יכולה לצוץ איזו שהיא בעיה ותמיד יכול להיות מצב בו תצטרכו לקחת ציוד בשעות פחות מקובלות. חברת השכרת מחסנים שנותנת שירות טוב אמורה לאפשר לכם לקחת ציוד בכל זמן שתירצו כדי שזה לא יגביל אתכם. זה רלוונטי לכל אחד אבל זה רלוונטי עוד יותר למי שיש לו עסק דינאמי שעשוי להצטרך למלא סחורה מהמחסן גם לא בשעות העבודה. אם הוא לא יוכל לעשות את זה, זה יכול לגרום לו להפסדים.

רצינות ומקצועיות

חברות להשכרת מחסנים יש הרבה, חברות שמספקות יחידות אחסון למטרות שונות. אבל בסופו של דבר מדובר על הציוד שלכם, בין אם של העסק שלכם ובין אם הציוד הפרטי שלכם והוא יכול להיות בעל ערך רב או עם סנטימנטים אליו. אתם צריכים להיות בטוחים שהציוד שלכם מוגן ושמור היטב ואתם צריכים להיות בטוחים שהחברה שמספקת לכם את שירותי האחסון היא חברה רצינית ומקצועית. 

אמינות מעל לכל

אבל מעל לכל, השכרת מחסן צריכה להיות אצל חברה עם אמינות גבוהה, חברה שאתם יכולים להיות רגועים שמה שהיא מבטיחה לכם הוא מה שיתקיים ושהאמינות אצלה גבוהה מאוד ותמיד תקבלו את המענה אותו אתם צריכים.