מזגן אינוורטר

מה הוא מזגן אינוורטר?

היכרות עם המאפיינים השונים של טכנולוגיית מזגן אינוורטר יכולה לעזור להבין מה היתרונות של המזגנים ואיזה ערך מוסף הם מציעים. במאמר הבא נשווה בין פתרונות המיזוג הקיימים ונסביר איך בוחרים אותם

טכנולוגיית אינוורטר מאפשרת לשנות את תפוקת המזגן בהתאם לדרישה. המשמעות היא שהמזגן פועל רציף וללא הפסקה, בעוד את העוצמה שלו מווסתת מערכת אלקטרונית חכמה. בגלל השימוש במערכת אלקטרונית חכמה, הבלאי של המזגן נמוך יותר והיעילות שלו גבוהה יותר. כמו כן, המשמעות של הפעלת מזגן בטכנולוגיית אינוורטר היא פעולה ברוב העוצמה מיד עם ההפעלה שלו.

מה ההבדל בין מזגן רגיל לבין מזגן אינוורטר?

במזגן רגיל המדחס מתחיל או מפסיק את פעולתו רק כאשר מדליקים או מכבים את המערכת. לעומת זאת, במזגן אינוורטר הפעולה של המדחס היא רציפה. כאשר הפעילות רציפה והטמפרטורה מגיעה לרמה הרצויה, המדחס לא נכבה אלא ממשיך לעבוד רק בתפוקה מינימאלית. התוצאה היא יכולת של המדחס לשמור על הטמפרטורה הרצויה לאורך זמן, בלי גלי קור וחום, עם פחות התנעות וכמובן פחות שחיקה וצריכת חשמל.

מה היתרונות של מזגן אינוורטר?

פעולה רציפה של טכנולוגיית אינוורטר מגלמת בתוכה שורה ארוכה של יתרונות גם עבור אנשים פרטיים, שלא בהכרח מכירים את ההיבט הטכני או את המפרט. ראשית, המשמעות של הפעלת מזגן מן הסוג הזה היא יציבות ברמת הלחות בחדר. במהלך הקיץ למשל המזגן מוריד אוטומטית את רמת הלחות ובחורף הוא מעלה אותה, אבל מי שמפעילים את המערכת לא חווים תחושת יובש. בנוסף, צריך להזכיר את הפעולה השקטה של המזגן.

החשיבות של פעולה שקטה

הרעש שכל מזגן מפעיל הוא פקטור משמעותי בהשוואה בין המערכות הקיימות. כאן נכנס לתמונה אחד היתרונות הגדולים של הטכנולוגיה של המערכת, כי היא מאפשרת להפעיל את המזגן בעוצמה גבוהה אבל ברעש נמוך. זה משפר את חווית הלקוח, מקל על השילוב של המזגן בחלל הפנים ואידיאלי בעיקר במדינה כמו ישראל.

מה צריכת החשמל של טכנולוגיית אינוורטר?

אי אפשר להסביר על ההבדל בין מזגני אינוורטר לבין מזגן רגיל בלי להזכיר את צריכת החשמל. בעוד במזגן רגיל צריכת החשמל מונעת מחלקנו את האפשרות ליהנות מחלל פנים ממוזג ונעים בגלל שיקולים כלכליים כאלה ואחרים, עם טכנולוגיית אינוורטר אין בעיה כזו. כאשר משלבים את הטכנולוגיה, חוסכים בצריכת החשמל ונהנים מתפוקה שמתאימה את עצמה אוטומטית לדרישה.

צח עוז מזגנים בע"מ – כל מה שהבית שלך צריך

השוואה בין סוגים שונים של מזגנים היא כמובן חלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים שלך. אבל אם החלטת ללכת על הטוב ביותר ואין ברצונך לחרוג מהתקציב, המומחים של צח עוז מזגנים בע"מ ישמחו לעזור. כעת, כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים ולהצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים.