שערים חשמליים

שערים חשמליים – כי צריך לשמור על הבית

כאשר אנחנו יוצאים מהבית אנחנו תמיד נועלים את הדלת וסוגרים את החלונות, כולנו עושים זאת כמו שאנחנו מצחצחים שיניים לפני השינה. אנו פועלים כך כדי להגן מכניסה של גורמים זרים. אך בראש ובראשונה, אנו צריכים להגן על מתחם הכניסה של הבית באמצעות שער חשמלי.

ביתנו הוא המקום הכי אישי עבורנו בו אנו מרגישים בטוחים יותר מכל מקום אחר. בשנת 2020 דווחו למשטרת ישראל על כ – 12,298 פריצות לדירות מגורים. פריצה לבית הינה חוויה שאיש מאיתנו לא מעוניין לחוות. מעבר לאובדן הכלכלי שכוללת הפריצה, קיימת חדירה עמוקה לפרטיות. הבית הינו המקום האחרון שאנו רוצים שיהיה חשוף לכניסה של גורמים בלתי רצויים.

יתרונות השער החשמלי

שערים חשמליים מבוקשים מאוד כיום, הם כמובן לא רק לבתים פרטיים, ניתן להבחין בשימוש בשערים חשמליים בכניסה ליישובים, כניסה לחניונים ועוד. אנשים מבינים כי ביטחון הוא נושא אשר אסור להתפשר עליו, לכן הם גם רוצים את המוצר הכי טוב שקיים בשוק שיספק להם את תחושת ההגנה בצורה הטובה ביותר.

כיום עם התפתחות הטכנולוגייה לשערים אוטומטיים יש תכונות מגוונות אשר מגבירות את האבטחה על מתחם הבית. ראשית, שער חשמלי מאתגר יותר לפריצה משער ידני. מעבר לכך, ניתן להתקין על השער מערכות משוכללות כמו מצלמות, מערכות אזעקה וכד' אשר עוזרות בזיהוי הנכנסים.

ישנו פן נוסף שבו שערים חשמליים מוסיפים לבית מעבר לאבטחה והוא הפן העיצובי. ישנם אנשים אשר רואים בשערי האלומיניום כמרשימים יותר משערים סטנדרטיים, השערים ניתנים לעיצוב ייחודי אשר יתאים לכל בית.

איפה מומלץ לרכוש?

אנחנו רוצים ביטחון ושקט נפשי לא רק מהשער עצמו אלא מהספק של השער, צריך לעשות חקר שוק ולראות שאנחנו רוכשים מספק איכותי. עלינו לבדוק ברחבי הרשת על פי מספר פרמטרים את המקום הנכון עבורנו בו נרכוש את השער. הקווים שינחו אותנו בחקר שוק בחברות אשר מציעות שערים חשמליים הם:

1.המלצות – לבדוק תגובות של לקוחות ברחבי הרשת על איכות המוצרים והשירותים שהחברה מציעה בין אם שליליות או חיביות

2. מחיר מוצדק – לבצע חקר שוק ולבדוק מה כל חברה מציעה כדי לדעת טווחי מחירים של עלות המוצר. מחיר מעבר לטווח המחירים יכול להדליק אצלנו נורה ועלינו לבדוק את הפרמטרים האחרים בקפידה במקרים כאלה.

3. מקצועיות – שערים משוכללים מסוג השערים האוטומטיים דורשים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מקצועיות זהו פרמטר אשר אסור להתפשר עליו. רכשו רק מחברות אשר מוכרות למכון התקנים!
בסופו של דבר מדובר בחשמל ורק אנשי מקצוע יכולים להתעסק בשערים מסוג זה, שימוש באנשים לא מקצועיים או שערים אשר לא מותרים יכול לגרום לסכנת חיים במקרים חריגים לכן זהו פרמטר חשוב ביותר.

איפה מטפלים בשער חשמלי?

שער חשמלי בסופו של יום הוא מוצר חשמלי אשר יכול להיווצר בו תקלות בעתיד. כדי להימנע מתשלום עבור תיקון שער חשמלי שימו לב כי בחברה בה אתם בוחרים ישנה אחריות על השער בכדי שיספקו לכם שירותי תיקון באחריות במקרה של תקלות בעתיד.

לסיכום,

שער חשמלי הוא אכן צעד נוסף לעבר שקט נפשי וביטחון עבור הבית שלכם. אך שימו לב כי אתם חוקרים את הנושא עד תום ובוחרים בקפידה גם בחברה הנכונה להתקנת השער שתספק לכם את מיטב השירותים בצורה האיכותית ביותר כי על ביטחון לא מתפשרים.