איתור נזילות מים ברמת גן

איתור נזילות מים ברמת גן

נזילות מים הם גורם מטריד ומזיק ביותר. כאשר עיקר הקושי לעיתים, הוא האתגר של איתור את מקור הנזילה. אך בשונה משנים עברו בהם שרברבים עמלו והשקיעו זמן רב בחציבה ובניחושים כדי לאתר את הנזילה, הרימו מרצפות או חצבו בקירות, כיום נעזרים אנשי המקצוע במכשור מתקדם וייעודי, אשר מאפשר לאתר נזילות במהירות וללא קושי. כך נחסך לכלוך רב וגם עבודה מיותרת. ודרך התיקון נקבע בבהירות עוד לפני שמתחילים לחצוב ולשבור. כך חוסכים זמן רב, כוח אדם וחומרים, מה שחוסך בסופו של דבר כסף ללקוח.

מה זה איתור נזילות?

איתור נזילות הוא שירות ספציפי שניתן על ידי חברת האינסטלציה משה אגם אינסטלציה. האיתור מאפשר לכם לקבל דיווח מדויק באשר לנזילה שקיימת בשטח, זאת באמצעות מכשירים מיוחדים כמו מצלמה תרמית, סיב אופטי וכדומה. המצלמה הטרמית הינה כלי ייחודי אשר מזהה במגע את רמת הלחות שקיימת בעומק הקיר או התקרה. את הממצאים של המצלמה רואים אנשי המקצוע על גבי המסך של המכשיר. כאשר הצבעים מסמלים את רמת הלחות. אינסטלטור 24/7 ברמת גן יאפשר לכם לזהות במהירות גבוהה את מקור הרטיבות, וחשוב עוד יותר, בעזרת אינסטלטור 24/7 ברמת גן ניתן לפתור את התקלה ולהחזיר את השגרה ואת השלווה למקום.

איתור נזילת מים ברמת גן משה אגם אינסטלציה ושיפוצים

מומחה לאיתור נזילות

מלבד למכשור המתקדם והעכשווי נדרש אינסטלטור ברמת גן להיות בעל ידע מקצועי נרחב כמו גם בעל ניסיון ומיומנות. זה לא סוד שצנרת המים עשויה להיות עניין מאתגר וקשה מאוד לזיהוי ולתיקון. במיוחד לנוכח העובדה שבכל בניין ומבנה הצנרת נראית שונה והתקלות שמאפיינות הן אחרות. ויתרה מכך, יש מבנים ישנים בהם הצנרת מיושנת לעומת נרות מסוגים חדישים יותר. מומחה לאיתור נזילות ירתום את הידע ואת היכולות שלו, וישתמש במכשור המתקדם במטרה לאתר במהירות האפשרית את התקלה, ולהתאים לה את הפתרון המתאים ביותר. המומחיות של אינסטלטור ברמת גן תהיה לצידכם ותבטיח לכם תוצאה מיטבית תוך פרק זמן קצר.

איך אפשר לדעת שיש נזילה ?

כאן אתם בוודאי רוצים לשאול איך אפשר לדעת אם קיימת נזילה. האם עלינו לפנות לצורך בירור ואיתור נזילות? התשובה נמצאת אצל מומחה לאיתור נזילות – משה אגם אינסטלציה. יש מספר סימנים מובהקים שיכולים לגלות לכם שקיימת נזילה סמויה בבניין. זה יכול להיות עלייה בלתי מוסברת בצריכת המים או מונה שממשיך לפעול גם כשאין כלל שימוש במים. במקרים אחרים סימנים גלויים כמו רטיבות ממשית על תקרה או על קירות יעידו על נזילה. בכל מקרה בו אתם סבורים שיש נזילה, חשוב לפנות אל מומחה לאיתור נזילות  כדי לערוך את הבדיקה המדויקת שתאפשר לכם לדעת היכן בדיוק מתרחשת הנזילה, ומה הגורם שלה.

איטום וטיפול בנזילה של משה אגם אינסטלציה ושיפוצים ברמת גן

יתרונות בגילוי מוקדם של נזילה

  • ככל שאיתור הנזילה מתבצע בשלב מוקדם יותר כך כמויות המים שזלגו פחותות והמשימה פשוטה יותר.
  • מים מטבעם מתפשטים ומזיקים מאוד לקירות. הם גורמים להתקלפות של שכבות צבע וטיח, וממשיכים להזיק גם לבטון. ככל שהרטיבות תיפתר בשלב מוקדם יותר כך הנזק יהיה מופחת. וכידוע, ככל שיש יותר נזקים התיקונים יהיו מורכבים ויקרים יותר.
  • מים ורטיבות גורמים לריחות לא נעימים ומאפשרים התפתחות של טחב או עובש. ככל שהרטיבות תתגלה בשלב מוקדם יותר הנזקים הללו לא יתפתחו ולא יובילו לריחות לא נעימים במבנה. וגם התיקון יהיה חסכוני יותר.
  • מים שדולפים מצנרת המים הם מים שמתבזבזים, המונה סופר גם אותם בחשבון המים. ככל שנאתר את הדליפה בשלב מוקדם כך הנזק של צריכת המים יהיה נמוך יותר.