בר מים – למה כל בית חייב כזה?

אם אתם מחפשים דרך לגרום לכם ולבני משפחתכם לשתות יותר במהלך היום, לשתות מים צלולים ונקיים יותר ולעשות זאת ללא כל מאמץ, כנראה שאתם מחפשים בר מים – כל הסיבות הנכונות להכנסת מיני בר מים אליכם הביתה

בר מים

מחקרים מאד ותיקים כבר הוכיחו כי שתיית מים בכמות מספקת היא הכרחית לבריאות האדם ומונעת בעיות המטרידות את כולנו כמו עייפות, בעיות במערכת העיכול, הזדקנות העור ועוד. אם גם אתם מאלו שהיו רוצים לשתות מספיק, אך המים לא מספיק זמינים וטעימים – נסו להציב מיני בר מים אצלכם במטבח, או בכל מקום אחר בבית, ותגלו עולם חדש בכל הקשור במים זורמים, צלולים, נקיים וזמינים.

מים בטמפרטורה הנכונה

אם אתם אוהבים לשתות מים קרים תמיד, אך לא זוכרים תמיד לצייד את מקרר הבית שלכם בבקבוקים זמינים – בר מים יכול להיות הפתרון הנכון עבורכם! המים שיוצאים ממתקן המים הם תמיד בטמפרטורה הנכונה – זאת אומרת שאם אתם רוצים לשתות מים קרים, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור שמוזג עבורכם מים קרים אל תוך הכוס.

מצד שני, יש את אלו המעדיפים מים בטמפרטורת החדר, או מים חמים כדי לשתות משקאות חמים. היתרון בבר מים שלא צריך להחליט מראש מה הטמפרטורה הרצויה למים שלכם, המים זמינים תמיד בכל אופציה שתבחרו לכל שימוש שתהיו זקוקים להם.

מים בלחיצת כפתור

נוחות היא עניין שלא כדאי להתעלם ממנו, על אף שלעיתים נראה כאילו דאגה לנוחות היא בגדר מותרות. כאשר השימוש במים נוח, גם לילדים הצעירים שמתגוררים בבית, ניתן לראות כי שתיית מים מתרחשת בתדירות הרבה יותר גבוהה מאשר במצב בו יש להתאמץ על מנת לשתות את המים. מבוגרים וילדים אשר שתיית מים היא נחוצה להם, אך לא באה טבעי בפעולות היום יומיות, ימצאו את עצמם שותים הרבה יותר כאשר בביתם ישנו בר מים.

מים נקיים מאבנית ועוד

במים הזורמים לנו בברז, פעמים רבות נמצאים חומרים אשר לא בהכרח היינו רוצים להכניס לגופינו. במתקן בר מים ישנו מנגנון המסנן את החומרים הלא רצויים אשר נמצאים בברזים והצבת מתקן שכזה במטבח הבית, או במקום זמין אחר, ניתן להיות בטוחים כי המים אינם מכילים את אותה הכמות של האבנית וחומרי הלוואי הנוספים שאינם רצויים, כמו במי הברז. מערכת הסינון בכל בר מים היא מעט שונה אך היא בדרך כלל קיימת ובאמצעות תחזוקה אחת לתקופה, ניתן להבטיח מים מסוננים ונקיים באופן תמידי.

כמה יעלה בר מים לשימוש ביתי ומשרדי?

המחיר של בר מים משתנה על פי פרמטרים רבים. לדוגמה, העיצוב והגודל – עיצובים חדשניים לעיתים יעלו יותר וכך גם כאשר מדובר במתקנים גדולים. גם תכיפות תחלופת החלקים משפיעה על המחיר, ויש לבדוק זאת לפני קניית בר מים לשימושכם.