בר מים מומלץ – מהו?

בר מים מומלץ – מים נקיים

הרי לא סוד שהבסיס לחיים בריאים יותר, הם מים נקיים. אבל כבר מזמן התרגלנו להרבה מעבר לזה. היום אנחנו מחפשים בר מים שלא רק מטהר את המי שתייה שלנו אלא גם מקרר 

ואולי גם יש לו איזה ברז סודה קטן בצד..

 כאשר השוק מוצף פתרונות לטיהור מים שונים, מבריטה או מיני בר מים ביתי שאנו מכירים היטב ועד למערכות סינון וקירור המים עוצמתיות שלרוב רואים במשרדים/ חברות גדולות. נשאלת השאלה:

איך לבחור את הבר מים המתאים ביותר עבורנו?

כדי להתחיל, אנו נתייחס לכמה פרמטרים חשובים:

  • שיטת טיהור המים
  • איכות 
  • אחריות/ תמיכה טכנית
  • אופן טיהור (דיגיטלי/ מכני)
  • ומחיר $

נתחיל משיטת טיהור המים

חשוב להבין, ישנן כמה שיטות לסינון המים – חלקן פשוטות וחלקן מורכבות.

השיטות הנפוצות ביותר הן: סינון מבוסס על אוסמוזה הפוכה, סינון בעזרת פחם פעיל וסינון מבוסס קרינה (אולטרה סגול). כמובן שלכל סוג מסנן מים, יש את היתרונות והחסרונות שלו.

לרוב בבר חדשני, אנו נראה שילוב של 2 או יותר שיטות סינון כדי להבטיח לצרכן את האיכות והטעם טובים ביותר עבורו – לכן אנו ממליצים לבדוק היטב באילו מהמסננים מאובזר בר המים שבחרתם עבורכם.

איכות בר מים

יש לוודא אם בר מים עומד בתקנים של משרד הבריאות ונושא את תו התקן הנדרש. לרוב, בר מים המיוצר בישראל נושא תו תקן מספר 5452 או לחילופין 1505. עמידה בתקנים אלו אמורה להבטיח איכות מים גבוהה, ללא רעלים ולכלוך מתכתי כלשהו. אי עמידה בתקן הרלוונטי, לא שוללת תקינות מכשיר המים, אך משאירה פתח להפתעות.

אחריות/ תמיכה טכנית

כאשר אתם בוחרים את בר המים, חשוב לזכור להתייחס לאורך האחריות ולשירותים שהספק מתחייב להם במהלך התקופה. 

בישראל לרוב ניתנת אחריות של שנה, אך יש אופציה להאריך את התקופה (בתשלום). למעט אורך האחריות, מומלץ לבדוק את רשימת החלקים שהספק מתחייב להחליף ולתחזק בזמן המוסכם. כמו כן, כדאי גם לבדוק את אופן מתן השירות. למשל: האם הזמנת איש מקצוע כלולה באחריות?

מכשירים לטיהור מים מתחלקים לשני סוגים: מכני ודיגיטלי. מכניים לרוב יהיו סופר פשוטים לשימוש ותחזוקה ולא יאפשרו יותר מדי אופציות נוספות, כגון – בריטהלעומת מכשירים דיגיטליים המאפשרים שליטה בטמפרטורת המים, תזמון פעולות ובקרה נוחה יותר.

לגבי המחיר.. 

רוב הסקרים החל מ2018 מראים כי המחיר הוא לא הפקטור המכריע ברכישת מטהר מים או בר מים. ממה שאנו רואים, הממוצע נע בין 30 ל-70 ש"ח בתשלום החודשי.

 

בר מים מומלצים איך לבחור את הבר המים המתאים ביותר עבורנו

אנו מקווים שהטיפים שלמדתם פה יעזרו בעת רכישת בר מים הבא שלכם. 

השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם טלפונית עם הסבר מקיף על כל המוצרים שלנו לטיהור מים 🙂