המתנות המובילות לפסח

איך נפתיע את הקרובים שלנו עם מתנות לפסח?

איכשהו, נראה שכל שנה אנחנו נכנסים לאותה לולאה: פסח דופק בדלת, אנחנו מקבלים הזמנה לבלות את ערב החג אצל קרובי משפחה אהובים – אבל אנחנו לא יודעים אילו מתנות לפסח כדאי להביא להם! כשאנחנו מנסים להיזכר בדברים שהענקנו להם בעבר אנחנו מבינים שכבר הבאנו להם כל מתנה שיכלנו לחשוב עליה, אז איך השנה אנחנו יכולים להפתיע ולהעניק להם מתנה מהנה, שמתאימה להם ואפילו טעימה?

תנו לנו להציע לכם רעיון שאולי לא חשבתם עליו – מארזי יין לפסח.

מארזי יין לפסח

כן, אתם קוראים נכון – מארזי יין לפסח. הענקת יין לפסח למארחים של שולחן הסדר הוא מנהג די ידוע אצל אנשים רבים, אך בשנים האחרונות אנשים החליטו שהם רוצים להעניק יותר. גם אם מדובר במתנה להורים, חברים או לקרובים משפחה רחוקים – מארז של יין איכותי שיתאים לכל אירוע משמח הוא תמיד מתנה טובה במיוחד. אנחנו יודעים שלכל אחד ואחת יש טעם מאוד שונה, לכן הקפדנו לייצר עבורכם מארזים מגוונים ושונים אחד מהשני, בכדי שתוכלו למצוא בקלות את המארז שמתאים לקרובים שלכם. תוכלו למצוא מארזים עם יין ישראלי, יין אדום, לבן, רוזה או מבעבע – בצירוף של מתנות צד קטנות שרק ישדרגו את חווית השתייה.

מארז יין לפסח אדום של בית המשקאות של נפטלי

יין ישראלי

כשאתם חושבים על יין לפסח – האם אתם ישר חושבים על יין ישראלי? אם לא, אולי הגיע הזמן לשנות מעט את כיוון המחשבה שלכם. בעשורים האחרונים נפתחו בארץ יותר ויותר כרמים, מפעלי יין ומקומות אשר עשו שינוי של ממש בעולם היין בישראל. טעם היין השתדרג, המגוון הפך לרחב יותר והדיוק הגיע לרמות הגבוהות ביותר שלנו. היום, יין ישראלי הוא מילה נרדפת ליין איכותי, בדיוק כמו יינות ממקומות אחרים ומובילים ברחבי העולם. לנו, חשוב להעניק במה מכובדת ליין המקומי, לכן הרכבנו מספר מארזים ששמים אותו בקדמת הבמה.  

היתרונות של מארזי יין כמתנה לפסח

רכישת מארזי יין לפסח עבור האנשים שאתם אוהבים היא רכישה חכמה יותר מכמה סיבות. ראשית, אתם מעניקים מתנה לאנשים שאתם אוהבים, כך שאתם יכולים לוודא שהם מקבלים את המארז המושלם עבורם. מבחר המארזים הקיימים היום מאפשרים לכל אחת ואחת למצוא את סוג היין שהם אוהבים בקלות, לצד פינוקים מתוקים או אביזרים חשובים. בנוסף, כשאתם קונים מארזי יין אתם חוסכים למארחים שלכם עוד קנייה לחג! וגם אם הם יחליטו שלא להגיש אותו על שולחן החג, אנחנו בטוחים שהם ייהנו ממנו לאחר שכל האורחים ילכו הביתה.

יתרון נוסף של מארזי יין לפסח הוא העובדה שמדובר במתנה שנמשכת לאורך זמן. נכון, בקבוק היין ייגמר בסופו של דבר, אבל השוקולדים והממתקים הנוספים יוכלו להמשיך ולהמתיק את חייהם לתקופה ארוכה יותר. יתרה מזאת, במידה ובמארז שבחרתם יש כוסות יין, פותחן או אביזרים אחרים – החגיגה פשוט לא תיגמר! רבים לא נוהגים לחשוב על מארזי יין כמתנה פרקטית במיוחד, אבל מבחן המציאות מראה כי פעמים רבות דווקא המוצרים הנלווים הם השורדים האמיתיים.

הצוות שלנו ב"בית המשקאות של נפתלי" כבר מחכה להזמנות שלכם ומוכן לעמוד לרשותכם בכל שאלה! כבר קרוב לשלושים שנה שאנחנו משמחים משפחות ברחבי הארץ עם מארזי יין לפסח שהופכים את ליל הסדר לחוויה בלתי נשכחת. רוצים גם אתם להפתיע את האהובים שלכם עם יין ישראלי איכותי וטעים? אנחנו מזמינים אתכם להציץ במגוון המארזים והיינות שמופיעים באתר שלנו. תוכלו ליצור איתנו קשר גם באמצעות הטלפון: 073-7826700.