ריצוף גרניט פורצלן

כל היתרונות של ריצוף גרניט פורצלן

ריצוף גרניט פורצלן מומלץ לחלל הפנים והחוץ כי הוא עמיד בפני שחיקה, נראה מעולה, גמיש מבחינה עיצובית וגם מוכיח את עצמו מבחינת תמורה להשקעה ולמחיר. אז איך בוחרים נכון ריצוף מן הסוג הזה ולפי מה משווים בין סוגי האריחים? הנה כל התשובות

ריצוף גרניט פורצלן הוא סוג של קרמיקה, אבל בעל מאפיינים שונים. קודם כל, מדובר על אריחים עשויים חרסינה ולכן הוא יכול להיות מזוגג או לא מזוגג. המשמעות היא עמידות וחוזק לעומת אריח קרמיקה סטנדרטי ופתרון מעולה לשלל מקומות. יתרה על כך, ריצוף גרניט פורצלן מציע כיום את השילוב האידיאלי בין מחיר אטרקטיבי וחוזק מוכח.

הנה למשל כמה יתרונות שנובעים ישירות מתוך המפרט הייחודי של ריצוף גרניט פורצלן והערך המוסף שלו לעומת אריחי קרמיקה רגילים:

טכניקת ייצור מיוחדת עם מקדם שחיקה גבוה

ריצוף גרניט פורצלן עמיד לטווח ארוך. הסיבה לכך היא טכניקת ייצור מיוחדת עם מקדם שחיקה גבוה, שבזכותו ניתן ליהנות מהמראה המושלם של אריחי ריצוף גרניט פורצלן גם בחלל החוץ וגם בחלל הפנים.

מגוון טקסטורות, צבעים וגוונים

מבחינה דקורטיבית, היתרון של ריצוף גרניט פורצלן בא לידי ביטוי בכך שהוא מגיע במגוון רחב של טקסטורות, צבעים וגוונים. באמצעות אריחים מתאימים של ריצוף גרניט פורצלן ניתן לחקות לדוגמא פרקט עץ, שיש או אבן ואף לבחור בין אריחים בגימור מבריק או מט.

ריצוף בהדבקה

ניתן ליישם ריצוף גרניט פורצלן באמצעות הדבקה. ריצוף בהדבקה חוסך בהוצאות, מונע את הצורך בשיפוץ מסורבל ונוח לביצוע גם בדירות ישנות וגם בבתים חדשים.

איך מייצרים ריצוף גרניט פורצלן ?

החוזק של ריצוף גרניט פורצלן משפיע על היתרונות וקובע את הערך המוסף שלו מול אריחי קרמיקה רגילים. מנגד, יש לקחת בחשבון שתהליך הייצור של ריצוף גרניט פורצלן שונה מאריחי קרמיקה אחרים גם מבחינת המחיר.

בשביל להבין את הסיבה, צריך להכיר את האופן שבו מייצרים אריחי ריצוף גרניט פורצלן: קודם מערבבים את החומר הקרמי, לאחר מכן מוסיפים צבע ורק אז שורפים אותו בטמפרטורה גבוהה של 1000-1200 מעלות. כך משיגים איטום של אריחי ריצוף גרניט פורצלן ומבטיחים שהגוון יהיה אחיד לכל עובי ועומק האריח.

כמה זה עולה?

טווח המחירים של ריצוף גרניט פורצלן מתחיל בכ-50 ש"ח למ"ר ויכול להגיע עד 600 ש"ח למ"ר. הסיבה לפערי המחירים היא ההבדל בין אריחים גדולים ודקים לבין אריחים קטנים: ככל שהאריח גדול יותר, כך המחיר שלו עולה.

בשביל ליהנות מהיתרונות של אריחי ריצוף גרניט פורצלן, חשוב לדוגמא להתייחס למחיר שלהם עם או בלי עבודה ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי תקופת האחריות. לאחר מכן, ניתן לקבל המלצות על עבודות עם ריצוף גרניט פורצלן ולראות דוגמאות.