כל מה שצריך לדעת על מלגזות חשמליות

מלגזות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר בעולם הטיפול בחומרים בשל יתרונותיהן הרבים על פני מלגזות מסורתיות המונעות בגז. במאמר זה נחקור את היתרונות של מלגזות חשמליות לעסקים, וכן שאלות נפוצות על מלגזות חשמליות.

היתרונות של מלגזות חשמליות

חיסכון בעלויות

למלגזות חשמליות יש עלות כוללת נמוכה יותר של בעלות בהשוואה למלגזות המונעות בגז בשל עלויות התחזוקה הנמוכות יותר ותוחלת החיים הארוכה שלהן. הם גם דורשים פחות דלק, וכתוצאה מכך עלויות תפעול נמוכות יותר.

ידידותיות לסביבה

מלגזות חשמליות מייצרות אפס פליטות, מה שהופך אותן לאופציה ידידותית לסביבה לעסקים המחפשים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

פעולה שקטה

מלגזות חשמליות מייצרות פחות רעש מאשר מלגזות המונעות בגז, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור סביבות פנימיות או עירוניות שבהן זיהום רעש יכול להוות דאגה.

קל לתחזוקה

למלגזות חשמליות יש פחות חלקים נעים מאשר למלגזות המונעות בגז, וכתוצאה מכך עלויות תחזוקה נמוכות יותר ופחות זמן השבתה.

מלגזה חשמלית של חזני יוסף בע''מ

מלגזות חשמליות לעסקים

מלגזות חשמליות יכולות להועיל למגוון רחב של עסקים הדורשים ציוד לטיפול בחומרים. הם שימושיים במיוחד לעסקים הפועלים בחללים מקורים או סגורים, שבהם פליטות ממלגזות המונעות בגז עשויות להזיק לעובדים ולציוד.

חיי הסוללה של מלגזה חשמלית תלויים במגוון גורמים, ביניהם גודל המצבר ותדירות השימוש. באופן כללי, סוללות למלגזה חשמליות מחזיקות מעמד בין 1,500 ל-2,500 מחזורי טעינה, שיכולים להחזיק מעמד עד 8 שעות בכל טעינה.

מלגזות חשמליות יכולות להיות יקרות יותר ברכישה מראש מאשר מלגזות המונעות בגז. עם זאת, עלויות התחזוקה הנמוכות יותר ותוחלת החיים הארוכה יותר של מלגזות חשמליות יכולות להביא לחיסכון בעלויות לאורך זמן.

כן, מלגזות חשמליות יכולות להרים משקל כמו מלגזות המונעות בגז. עם זאת, כושר ההרמה של מלגזה חשמלית תלוי בגודלה ובמפרטיה.

מלגזות חשמליות דורשות עמדות טעינה שתוכננו במיוחד עבור סוללות מלגזות חשמליות. עמדות טעינה אלו ממוקמות בדרך כלל באזור טעינה ייעודי במתקן.

לסיכום, מלגזות חשמליות מציעות יתרונות רבים על פני מלגזות המונעות בגז, כולל חיסכון בעלויות, ידידותיות לסביבה, פעולה שקטה וקלות תחזוקה. הם יכולים להוות השקעה רבת ערך עבור עסקים הדורשים ציוד לטיפול בחומרים, במיוחד אלה הפועלים בחללים מקורים או סגורים. כאשר בוחנים מלגזה חשמלית, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו חיי סוללה, עלות, כושר הרמה ותחנות טעינה, ולעבוד עם סוחר בעל מוניטין כדי למצוא את המלגזה המתאימה לעסק שלך.