ניתוח הרמת מצח

הרמת מצח הוא ניתוח שיכול להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של ניתוח קוסמטי מן הסוג הזה, איך מבצעים אותו ומה הוא כולל

המטרה של ניתוח הרמת מצח היא להשיג מראה צעיר. בשביל להשיג את התוצאה, מותחים את עור המתח וכך מעלימים קמטים של הבעה או זקנה. כמו כן, באמצעות הניתוח ניתן להשיג מראה של מצח חלק, מתוח ומוצק שמשפיע על כל עור הפנים.

ניתוח הרמה מצח אפשר לבצע בכמה דרכים שונות. אפשרות אחת היא לעבור הזרקה של בוטוקס, או במילים אחרות בוטוליניום טוקסין, או חומרי מילוי רלוונטיים אחרים. אפשרות אחרת היא לבצע את הניתוח דרך חתך בקמט האופקי של המצח, כדי לתקן קמטים בולטים או על מנת למנוע נפילה של האף שנובעת מעודפי עור.

מה היתרונות של ניתוח הרמת מצח?

ניתוח הרמת מצח יכול להתאים לגברים ונשים בגילאים שונים. הוא מתאים למי שרוצים להשיג מראה מצח חלק ונקי לקמטים, או לכאלה שיש להם מצח נמוך. בנוסף, היתרון הוא שכיום אפשר לשלב ניתוח הרמת מצח יחד עם ניתוח להרמת גבות והרמת עפעפיים עליונות. בכל אחד מהמקרים האלה, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע ולברר לגבי העלות.

מהם השלבים של ניתוח הרמת מצח?

יש כמה שלבים שעליהם כדאי להקפיד על מנת להפיק את כל היתרונות מהתהליך של ניתוח הרמת מצח:

א. פגישה עם רופא מומחה – בשלב הראשון פוגשים רופא שמתמחה בכירורגיה פלסטית. מטרת הפגישה היא לבחון מה התוצאה הכי נכונה וטובה, תוך כדי שמשוחחים על החששות ומעלים גם התייחסות לסיכונים או לתופעות הלוואי. אמנם ניתוח הרמת מצח נחשב קל ופשוט, אך עדיין עדיף להכיר את ההיבטים הללו מראש.

ב. בדיקות – בשלב הבא נשלחים לבדיקות, כי ההליך עצמו כרוך בהרדמה. בין היתר, צריך לבצע למשל בדיקת דם, צילום חזה וא.ק.ג. כמו כן, טרם ניתוח הרמת מצח יש להפסיק לעשן לחלוטין, להתייעץ עם הרופא לגבי צריכת תרופות, להפסיק לצרוך תוספי תזונה מסוימים כגון ויטמין E ולהפסיק אוכל ושתייה 8 שבועות לפני הניתוח.

ג. הרדמה – ההרדמה מונעת כאבים במהלך ניתוח הרמת מצח. מעבר לכך, היא מרגיעה ומשתקת את תנועת השרירים וכך מבטיחה שלא יורגשו כאבים במהלך הפרודצורה.

איך מבצעים ניתוח הרמת מצח?

אחרי ההרדמה, מקומית או מלאה, מבצעים חתך במצח מאחורי קו השיער. במקרים מסוימים גם מבצעים את הניתוח בשיטה אנדוסקופית, עם חתכים קטנים שתפקידם לסייע להרים את המצח עם מכשור מיוחד. בכל מקרה, הניתוח נמשך שעה-שעתיים לפי הטכניקה שבה משתמשים.

לסיכום, שווה להכיר את היתרונות של ניתוח הרמת מצח ולהתייעץ לגבי עם רופא מומחה. כך ניתן ליהנות מהיתרונות של ניתוח קוסמטי שמשפיע לחיוב על הדימוי העצמי.