ניתוח פלסטי באף – כל מה שצריך לדעת

ניתוח אף לגברים

גברים ונשים בטווח רחב של גילאים מבינים כיום מה היתרונות והמשמעות של ניתוח אף מבחינת ההשפעה על איכות החיים שלהם. עם זאת, חשוב גם לדעת איך לבחור נכון את הקליניקה שבה עוברים טיפולים כאלה ובמידת הצורך לקבל המלצות מחברים ובני משפחה

המטרה של ניתוח אף היא בראש ובראשונה אסתטית. באמצעות ניתוח אף לגברים ונשים ניתן לשנות את הצורה שלו ולהפוך אותו לחטוב ואסתטי יותר. כמו כן, הניתוח מתבצע בהליך מהיר ובטוח עם אחוזי הצלחה גבוהים. הוא יכול להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים והוא מבוצע עם טכנולוגיה משוכללת ומוכחת. בגלל הידע הקיים בתחום הרפואה המודרנית, ניתוחי אף זמינים ונפוצים במחיר משתלם.

מטרה נוספת ולא פחות חשוב של ניתוח אף לגברים או נשים היא לשפר את תחושת הביטחון והדימוי העצמי. זהו נגרם כפועל יוצא מהשינוי במבנה ובצורה של האף, כי מדובר על אחד מאברי הגוף הבולטים ביותר שיש לנו. אם האף מעוצב מחדש בצורה עדינה, ניתן להרגיש באופן מיידי את המשוב החיובי מהסביבה ולהשתמש בו כדי לבנות ביטחון עצמי גבוה.

איך בוחרים איפה לעבור ניתוח אף?

הבעיה היחידה היא שגם מי שמבינים את היתרונות של ניתוח אף לגברים או נשים לא בהכרח יודעים לבחור איפה לעבור אותו. הקליניקה שבה עוברים ניתוח מן הסוג הזה חשובה מאוד, כי היא משפיעה על התוצאות ועל השאלה כמה נשלם. בשביל להבטיח תוצאות ברמה הגבוהה ביותר, יש כמה דברים שכדאי לבדוק מראש:

  • איזה המלצות יש על הקליניקה – אין כמו המלצות של לקוחות מרוצים על מנת ללמוד על איכות השירות של נציגי הקליניקה. את ההמלצות האמינות אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה. אם לא מכירים אישית אנשים מהמעגלים האלה שעברו ניתוחי אף והיו מרוצים, אפשר להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מהאינטרנט ורשתות חברתיות.
  • באיזה שיטה משתמשים כדי לבצע את הניתוח – מאוד חשוב לפגוש את הרופא המנתח ולשאול אותו על שיטות שבהן הוא משתמש. השיטה שבה משתמשים משפיעה על משך ההחלמה, על התוצאות ועל הדיוק. בשביל שהניתוח יעמוד בסטנדרטים שלנו, הוא חייב להתבצע בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
  • ניקיון ורושם ראשוני – כדאי להגיע לקליניקה לפחות פעם אחת כדי להתרשם ממנה. זה נשמע שולי, אבל הניקיון והרושם הראשוני שהקליניקה תשאיר עלינו מעידים במידה רבה על המקצועיות של הצוות ועל המחויבות שלהם.

כמה עולה לבצע ניתוח אף?

המחיר של ניתוח אף תלוי בפרוצדורה שאותה בוחרים לעבור ובדרישות מיוחדות מצד המטופלים. כמו כן, יש מקרים שבהם ניתן לחסוך בהוצאות על ידי שילוב של ניתוח אף עם עוד ניתוחים קוסמטיים. בשביל לתאם ניתוח כזה, צריך להגיע לקליניקה שמועסקים בה רופאים מיומנים עם הסמכה מתאימה ועם ניסיון רב שנים.