תיקון גיר מומלץ

תיקון גיר למכונית – ההמלצה שלנו

שירותי החלפת גירים מתאימים לבעלי רכבים מכל הסוגים. תיבת הילוכים היא כידוע אחת המערכות החשובות ביותר ברכב המודרני, אבל זה גם מה שחושף אותה לסיכון גבוה מבחינת בלאי ושחיקה. אז במקום להחליף את כל הרכב, ניתן לנסות לתקן את הגיר או מקסימום להחליף רק אותו.

מכון גירים מומלץ בחולון לדוגמא מרכז שירותים שונים תחת קורת גג אחת. הנה חלק מהשירותים הללו והאופן שבו כדאי לבעלי רכבים לנצל אותם:

תיקון גירים מעולה

א. תיקון תקלות ספציפיות בתוך זמן קצר

תקלות כגון כבל מנותק או מחסור בשמן גיר אפשר לתקן בתוך זמן קצר. במקרים כאלה מזהים את חלקי החילוף המתאימים לפי סוג תיבת ההילוכים וממלאים שמן גיר על פי הנחיות היצרן.

ב. שיפוץ גיר אוטומטי

רוב הרכבים הנמצאים על כבישי הארץ הם בעלי תיבת הילוכים אוטומטית. כאשר הגיר האוטומטי נשחק וההילוכים לא עוברים בצורה חלקה, יכול להיות שיהיה צורך לבצע שיפוץ. את השיפוץ של הגיר האוטומטי מבצעים בין היתר באמצעות תיקון מערכת גלגלי השיניים, שיפוץ מערכת הקלאץ' או החלפה של רכיבים אלקטרוניים.

ג. בדיקה ממוחשבת

מכון גירים מומלץ בחולון אמור לשלב בין בדיקה ידנית לבין בדיקה ממוחשבת. השירות הזה מתאים לאיתור הבעיה והוא מאפשר את פירוק תיבת ההילוכים לגורמים, לצורך בדיקה וטיפול באזורים התקולים בלבד. כמו כן, ניתן לשלב בין בדיקה ידנית וממוחשבת כדי לנקות ולהרכיב מחדש את תיבת ההילוכים או על מנת להחליף שמן גיר ופילטר.

חשוב לציין שהשירות של מכון גירים מומלץ בחולון רלוונטי גם בתקלה וגם בשגרה, כמו למשל לצרכי תחזוקה.

מוסך 2000 – מכונאות כללית ותיקוני גירים – השירות המלא שחיפשת

המומחים של מוסך 2000 – מכונאות כללית ותיקוני גירים ישמחו לספק לך מידע נוסף על הבדלים ושירותי תיקונים של תיבות הילוכים שונות. מיקום נוח ונגיש במרכז הארץ יאפשר לך להגיע אלינו במהירות ולסיים את הטיפול והתיקון בלי הוצאות מיותרות. אנו מספקים שירותי החלפה או תיקון כל סוגי הגירים ונשמח לעמוד לרשותך מיד לאחר השארת פרטים באתר הרשמי!