תמונה של גיר לרכב

מכון גירים מומלץ בחולון

מכון גירים בחולון – מוסך גירים 2000 – מתמחה במכונאות כללית ותיקון גירים. התמחות בשיפוץ גירים מאפשרת גם לבעלי רכבים פרטיים וגם לבעלי רכבים מסחריים לרכז את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת, אך היא בעיקר חוסכת זמן והוצאות. מעבר לכך, במכון גירים 2000 מציעים שירות איתור לכל סוגי התקלות ולפי סוג הרכב.

הצוות של המכון מתאים את השירות לסוג תיבת ההילוכים ולצרכים של קהל היעד והלקוחות. כך לדוגמא ניתן לפנות כבר עכשיו אל המכון ולקבל את השירותים השונים לתיבות הילוכים נפוצות ובהן:

  • תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית
  • גיר טיפטרוניק או מולטיטרוניק
  • גיר DSG, DCT או CVT (גיר רציף)
  • רכבים בעלי 4-8 הילוכים

תמונה של גיר לרכב

ניסיון של מעל 25 שנה מאפשר למוסך גירים 2000 לספק עבור בעלי רכבים את השירות שהם מחפשים בתחום המכונאות ותיבות ההילוכים. המשמעות היא שגם אם לא לגמרי ברור לך אם מדובר בתקלה בגיר שמחייבת את החלפת תיבת ההילוכים או שניתן לתקן אותו בלבד, אנחנו נהיה הכתובת.

למה לבצע החלפה או שיפוץ של גירים?

גירים הם חלק מהמערכת הכי חשובה של הרכב. לא משנה איזה רכב יש לך, סביר להניח שאחת לתקופה מסוימת יהיה צורך לתאם החלפת גירים או אפילו שיפוץ גירים ושיפור של הביצועים. כאן אנו נכנסים לתמונה: חלקי חילוף מקוריים, אחריות מלאה, יחס אישי וייבוא גירים שמיוצרים על ידי החברות הטובות בעולם.

היתרונות של מכון גירים בחולון

מוסך 2000 – מכונאות כללית ותיקוני גירים מספק את השירות שלו לכל תושבי גוש דן והמרכז. המיקום בחולון מסייע לבעלי רכבים פרטיים או מסחריים להגיע גם בהתראה קצרה, לתאם טיפול תקופתי בתיבת ההילוכים או כמובן לחזור מהר לשגרה גם אחרי תקלות בתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית.

רוצה לקבל הצעת מחיר מסודרת על שיפוץ, תיקון או החלפת הגיר? המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותך. כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי של מוסך 2000 – מכונאות כללית ותיקוני גירים או ליצור עמנו קשר טלפוני.