טיפול בקמטים לפנים

דרכי טיפול בקמטים

הדרך הנכונה לטפל בקמטים היא למצוא את השיטה הנכונה ביחס למצב העור, הגיל הכרונולוגי, הרקע הרפואי ושלל שיקולים נוספים. בנוסף, הכי חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ויש להם ניסיון מוכח ברפואת עור ואסתטיקה

טיפול בקמטים לפנים הוא טיפול שיכול להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. בעבר אמנם נשים היו קהל היעד העיקרי של טיפולים מן הסוג הזה, אך עם השנים הבינו גם גברים את התועלת ואת היתרונות שלו. התוצאה היא שכיום ניתן לבצע סוגים שונים של טיפולים בקמטים מול רופאים שמתמחים בעור ואסתטיקה ואף מכירים את האפשרויות שעל הפרק.

היתרונות של טיפול בקמטים באים לידי ביטוי קודם כל בתחושת הדימוי והביטחון העצמי. קמטים על עור הפנים עלולים לפגוע בדימוי, לכן הגיוני שנרצה לטפל בהם. על מנת שהטיפול יהיה אפקטיבי, מה שצריך לעמוד אל נגד עינינו זו היכולת של הרופא למצוא עבורנו את הטיפול הנכון והרלוונטי ביותר. אמנם התהליך דורש השקעה של זמן ומאמצים, אבל הוא משתלם ומוכיח את עצמו.

איך אפשר לטפל בקמטים?

קיימות כמה שיטות של טיפול בקמטים ולכל אחת מהן מאפיינים אחרים. הנה לדוגמא המאפיינים של השיטות הנפוצות ומה שאפשר ללמוד מהן:

הזרקת בוטולינום לשיפור קמטים

בוטוקס, דיספורט או קסאומין הם רק חלק מהחומרים שאותם אפשר להזריק לעור הפנים על מנת לטפל בקמטים. המטרה היא להעלים את הקמטים ולהדק את העור, עם חומרים שונים שהתוצאות שלהן מצוינות ואין כמעט סיכוי לסבול מתופעות לוואי חמורות.

הזרקת חומרי מילוי זמניים

אפשרות אחרת היא להזריק חומרי מילוי זמניים ממשפחה החומצה ההיאלורונית. כאן המטרה היא גם לשפר את המראה הכללי וגם את המרקם של העור, על מנת שהוא ירגיש חלק ונעים יותר.

טיפולי פילינג

אי אפשר לדבר על טיפול בקמטים בלי להזכיר את השיטות הביתיות. בצד אחד של הספקטרום יש את הטיפולים שמבוצעים באופן עצמאי, כמו למשל על ידי מריחת קרמים. בצד השני יש את טיפולי הפילינג, שדורשים ניסיון ומיומנות. בכל אחד מההקשרים האלה, הדבר החשוב הוא להתאים את השיטה שבה משתמשים למצב הפנים ולתוצאות שאותו מנסים להשיג.

כך בוחרים שיטה לטיפול בקמטים

בחירת השיטה המתאימה לטיפול בקמטים מבוססת על ידע והיכרות עם התחום. עם זאת, לא מספיק להכיר את ההבדלים בין השיטות. לאחר מכן, צריך להביא בחשבון גם פרמטרים המשפיעים על ההחלטה הסופית: החל מהגיל הכרונולוגי של מי שעוברים את הטיפול, דרך הרקע הרפואי שלהם ועד המצב הספציפי של העור.

פרופ' ראובני חיים – רופא עור ואסתטיקה שמלווה אותך עכשיו ובעתיד

פרופ' ראובני חיים – רופא עור ואסתטיקה מומחה בטיפול בקמטים ויכול לסייע לך לקבל החלטה נכונה לגבי הניתוח המתאים עבורך. המטרה של פרופ' ראובני חיים היא לרכז עבורך את התהליך תחת קורת גג אחת: החל מהשלב שבו עדיין לא ברור לך איזה טיפול הכי נכון לסוג העור והקמטים, דרך בחירת השיטה הרלוונטיות ועד ההחלמה והשיקום.

התייעצות קצרה עם פרופ' ראובני חיים היא כרגע הצעד היחיד שמפריד בינך לבין מראה פנים צעיר וחלק יותר. אם חשוב לך לערב איש מקצוע מוכח, כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי של פרופ' ראובני חיים ולהצטרף אל משפחת המטופלים המרוצים.