ניתוח פלסטי באף

ניתוח פלסטי מאפשר לשנות את צורת האף: להקטין או להגדיל אותו, לשנות את צורת הקצה, להרחיב את הנחיריים או לשנות את הזוויות בין האף לשפה העליונה. בנוסף, מדובר על ניתוח פופולארי שמתבצע באחוזי הצלחה גבוהים ויכול להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים

ניתוח פלסטי באף

האף משפיע בצורה דרמטית על המראה החיצוני ועל תחושת הביטחון האישי. כפועל יוצא מכך, יותר ויותר גברים ונשים בגילאים שונים בוחרים כיום לשנות את צורת האף. הדרך לעשות זאת יכולה להיות ניתוח פלסטי, שמבוצע באחוזי הצלחה גבוהים למרות שהוא נחשב מורכב ודורש מיומנות גבוהה.

ניתוח פלסטי באף נועד על מנת להשיג כמה מטרות שונות, שאותן מגדירים מראש לאחר התייעצות עם הרופא ובעלי מקצוע. אפשרות אחת למשל היא לבצע את הניתוח כדי להקטין או להגדיל את האף. אפשרות אחרת היא לעבור ניתוח פלסטי כדי לשנות את הצורה של קצה האף בלבד, בעוד אפשרות נוספת היא להרחיב את הנחיריים. כמו כן, ניתן לבצע ניתוח פלסטי באף כדי לשנות את הזוויות בין האף לשפה העליונה.

מהם השלבים השונים של ניתוח פלסטי באף?

הדרך הכי טובה לבחור לאיזה מנתח פלסטי לפנות על מנת לבצע ניתוח באף היא להכיר את השלבים המעורבים בתהליך. באופן הזה, ניתן להיערך מראש לכל שלב בניתוח ולהרגיש רגועים יותר גם לגבי התוצאות שלו:

  • הרדמה מקומית – בשלב הראשון מבצעים הרדמה מקומית באמצעות אלחוש עמוק. המטרה של הרדמה מקומית היא לגרום טשטוש, כדי שהמנותח לא ירגיש כאב. עם זאת, קיימים מקרים שבהם המנתח מעדיף לבצע הרדמה כללית.
  • טיפול דרך הנחיריים – ניתוח פלסטי באף נמשך בממוצע 2-3 שעות. הוא מבוצע ברוב המקרים בטיפול דרך הנחיריים, כדי להשיג גישה כמה שיותר קלה לרוב חלקי האף ובלי צורך לבצע פעולות חיתוך בעור הפנים. מנגד, יש להביא בחשבון ניתוחים שבהם מבצעים חתכים בעמודת האף ואז צריך להגדיר את ההליך כניתוח אף פתוח.
  • הניתוח עצמו – בשלב השלישי מבצעים את הניתוח עצמו, לפי הגדרת המטרות מהשלבים המוקדמים. הניתוח כולל הסרה של עודפי סחוס, עור, עצמות ורקמות ובמהלכו ניתן גם לפתוח את נתיבי האוויר בחלל האף במידה ומאובחנת בעיה בדרכי הנשימה.
  • התאוששות – השלב האחרון הוא החלמה והתאוששות. בשלב הזה ניתן לשחרר את המטופל לביתו כבר ביום של הניתוח, אבל לאחר כמה שעות של השגחה. במסגרת ההתאוששות מתבקש המטופל לעטות תחבושות כדי להקל על הכאב, שאותן מסירים לאחר כמה ימים.

ד"ר דוד רדרמן מומחה לניתוחים פלסטיים בע"מ – לניתוח מוצלח ומקצועי ויתר

התייעצות עם ד"ר דוד רדרמן מומחה לניתוחים פלסטיים בע"מ תאפשר לך לתכנן את הניתוח בצורה מפורטת. נציגי המרפאה מחכים לשמוע ממך ולתאם עבורך פגישת היכרות וייעוץ ללא התחייבות.