רשת אלומיניום נגד יתושים

רשת אלומיניום עם חורים קטנים יכולה להיות פתרון מעולה נגד יתושים וכל סוגי החרקים המעופפים. במאמר הבא נסביר למה להשתמש דווקא באלומיניום, איך בוחרים אותה ועם מי אפשר להתייעץ בכל מקרה של דילמה או התלבטות

הדרך הכי טובה למנוע כניסת יתושים לתוך חלל הפנים של הבית, הדירה, החנות או העסק היא באמצעות התקנת רשת. בעוד בחלל החוץ כמעט בלתי אפשרי להיפטר לגמרי מהחרקים המעופפים כי גם חומרי הדברה לא ממש עוזרים, בתוך חלל הפנים הרשת עושה עבודה מעולה: היא פועלת בצורה פאסיבית לחלוטין, אנחנו לא צריכים לעשות כלום על מנת להרחיק את היתושים ואפשר לישון בראש שקט.

מעבר לכך, רשת אלומיניום נגד יתושים גם נראית מעולה ויש לה יתרון דקורטיבי לעומת הרשת הרגילה. בסגנון העיצוב המודרני נותנים עדיפות לכמה שיותר אלמנטים של מתכת, ברזל ואלומיניום ולכן הרשת מתכתבת נהדר עם המאפיינים שלו. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לדעת איך לבחור רשת אלומיניום נגד יתושים לפי המאפיינים והיתרונות שלה.

רשת אלומיניום נגד יתושים

כל הסיבות לבחור רשת אלומיניום נגד יתושים

הנה כמה יתרונות משמעותיים שמבליטים את הערך המוסף של רשת אלומיניום נגד יתושים לעומת הפתרונות האלטרנטיביים הקיימים בתחום:

  • אין צורך להשתמש בחומרי הדברה כימיים ומסוכנים – רשת אלומיניום נגד יתושים מומלצת לכל מקום כי היא מנטרלת את התלות בחומרי הדברה כימיים ומסוכנים. במקום לרסס את החצר והבית, רק מתקינים רשת אלומיניום נגד יתושים בצורה חד פעמית.
  • עמידות גבוהה בפני בלאי ושחיקה – בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל רשת עושה את העבודה שלה בטווח הארוך. כך לדוגמא רשת רגילה עלולה לספוג נזקים של בלאי, אקלים, גשם, לחות או שמש. אבל לאלומיניום אין בעיה כזו, כי הוא חומר גלם שעמיד מטבעו בפני חלודה ושיתוך.
  • התאמה אישית – אפשר לייצג סוגים שונים של רשתות ולהשתמש באלומיניום כדי להתאים אותן לגודל המפתח. מלבד התאמה לגודל המפתח, היתרון של התאמה אישית הוא גם בחירת התקציב והתייעצות עם בעלי מקצוע.

איפה אפשר להתקין רשת אלומיניום נגד יתושים?

ניתן להתקין את הרשת בכל מפתח שיש בבית או בעסק. אפשרות אחת למשל היא לבצע את ההתקנה על החלון, בעוד אפשרות אחרת היא להתמקד בדלת הכניסה מהחצר, הגינה או המרפסת. מעבר לכך, הרשת פשוטה להתקנה והיא לא דורשת תהליך מסובך או שיפוץ יקר.

עקרונית, ניתן לנסות להתקין לבד את הרשת נגד היתושים. עם זאת, פעולה כזו אינה מומלצת כי היא עלולה לגרום לרשת להיקרע. אז כדי להתגבר על החיסרון ולהישאר רק עם היתרונות, מזמינים בעלי מקצוע. את המתקין של הרשת אפשר לבחור לפי המלצות מחברים או משפחה ובהתאם למחיר שהוא גובה. כמו כן, כדאי לבדוק האם ההתקנה כוללת אחריות.