אישורים קונסטרוקטיביים לבריכה

מהם פעולות הקונסטרוקטור בעת מתן אישורים לבריכה?

שירותי הקונסטרוקטור בעת מתן אישור בנייה לבריכות פרטיות וציבוריות

קונסטרוקטור מתמחה בהנדסת בניין ויכול לספק שירותים שונים שקשורים גם לאישור בנייה לבריכות פרטיות וציבוריות. התייעצות עם קונסטרוקטור חיונית אם למשל מתכננים להקים בריכת בטון בחצר או רוצים לבנות בריכה על הגג, מה גם שהיא חלק בלתי נפרד מהאופן שבו עיריות ורשויות מקומיות משלימות את התהליך של תכנון וקבלת אישורים לבניית בריכות ציבוריות.

היתרון בשירותי קונסטרוקטור בעת מתן אישור בנייה לבריכות פרטיות וציבוריות הוא בדיקה מראש של ההיתכנות. במקום להתחיל את הפרויקט ורק אז לגלות שהוא לא חוקי או לא בטיחותי, צריך לערב אותו מוקדם ורק אז להמשיך את התכנון. מעבר לכך, קונסטרוקטור מקצועי מלווה את הלקוחות משלב קבלת ההיתר ועד עבודות הגמר.

מה כוללים שירותי קונסטרוקטור?

אישור קונסטרוקטור לבריכה הוא חובה בדיוק כמו בעת הקמת מבנה, שיפוץ או הוספת חדר. בשביל לבנות את הבריכה יש צורך בתכנית קונסטרוקציה מוקפדת שבה מספר דגשים:

א. תיאום ציפיות

בשלב הראשון מבצעים הדמיה תלת ממדית בה בודקים את ההיבט ההנדסי בתיאום ציפיות מול הלקוח. התפקיד של הלקוח הוא להדגיש סדר עדיפויות אסתטי או פונקציונאלי, בעוד התפקיד של קונסטרוקטור הוא לברר האם ההיבט ההנדסי הוא בר קיימא ובטיחותי.

ב. חריגת עומסים

בשלב השני מספק קונסטרוקטור מידע לגבי חריגת עומס. זה רלוונטי גם לבניית בריכות פרטיות בבית או בחצר וגם לבניית בריכות ציבוריות, בגלל ההשפעה על בטיחות המשתמשים.

ג. תכנון קונסטרוקטיבי

שרטוט תכנית קונסטרוקציה מאפשר להוציא את הרעיון אל הפועל. כאן השירות של קונסטרוקטור כולל תכנון הנדסי מדויק, המרה של התכנית הראשונית לתכנית עבודה ותכנון כל הפרטים הקטנים לרבות מערבת החשמל ועיצוב סביבת הבריכה.

צריכים קונסטרוקטור שמספק אישורי בריכה? הגעתם לכתובת הנכונה

יורם כליפה הוא קונסטרוקטור שמספק אישורי בריכה פרטית/ציבורית וניתן להתייעץ איתו בכל מקרה של דילמה או התלבטות. עם ריכוז כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת ובעיקר יחס אישי, יש לך עכשיו את הכתובת המתאימה להשלים את הפרויקט מהר, כחוק וכמובן גם במחיר משתלם.