רשת אקספנדד, רשת מתכת

מהי רשת מתכת ולמה היא משמשת?

רשת אקספנדד היא מחסום או מסך המורכב ממספר רב של חוטי מתכת מחוברים, שיכולים להיראות כמו סוג של רשת. היא מאוד תכליתית, ניתן להרחיב, לחרוט, לארוג, לסרוג ולרתך רשתות המיוצרות באמצעות מתכת לתצורות שונות. חומרים קלים כגון אלומיניום מתאימים במיוחד ליצירת רשת מתכת עבור מספר עצום של יישומים בתעשיות מפתח כולל: בנייה, תעופה וחלל, רכב ואלקטרוניקה.

רשת אקספנדד

בנוסף לאפקט החזותי הייחודי של רשתות מתכת, היתרונות הפונקציונליים שלהן מרשימים גם בתחום האדריכלות. זו הסיבה שרשת מתכת משמשת כמעטפת חיצונית חדירה לאוויר לחניונים או אצטדיונים למשל .שימושים נוספים הם הגנה מפני השמש לחזיתות ותריסים, תקרות תלויות עם בליעת קול, תריסי גלילה עם פונקציית אבטחה, מעקות,חזיתות מדיה שקופות מצופות LED עם רשת מתכת .

מתכת ידועה ברבגוניות והעמידות המדהימה שלה וזו הסיבה שיש לה מגוון רחב של יישומים והיא יכולה לשמש אנשי מקצוע מנוסים . יותר ויותר תעשיות מכירות בערך האמיתי שלה עבור יישומים מרובים. רשת מתכות נמצאת בשימוש פופולרי בתעשיות תעופה וחלל ומכוניות והיא קיימת כבר עשורים רבים. ישנם יתרונות רבים הקשורים לחומר שאינו מנוצל ורב-תכליתי זה, אשר עדיין אינם מוכרים.

היתרונות של רשת מתכת

רשת אקספנדד מתחילה את החיים בתור יריעה אחת, מתוחה ומחורצת כדי לייצר את הדוגמה האחידה הקלאסית של חורים בצורת יהלום שאתה רואה במוצר המוגמר. רשת המתכת היא לא רק חסכונית ועמידה, אלא שהיא גם תכליתית וניתנת לשימוש במגוון רחב של פעולות. כתוצאה מכך, רשת מתכת כבדה היא בחירה פופולרית עבור יישומים מסחריים, בין אם אתה בעל דירה או עובד במפעל תעשייתי.

המתכת יציבה ועמידה, עם תוחלת חיים ארוכה, מספקת עמידות וכיסוי נגד סוגים שונים של תנאי מזג אוויר. עמידה בפני שחיקה, קורוזיה וחלודה. על ידי הרחבת מתכת מצורת יריעה מוצקה, נוצר חומר חזק אך קל משקל. ה'מפרקים' הלא חתוכים של רשת מתכת מורחבת עומדים בלחץ טוב יותר מאשר ריתוכים או חיבורים.

הנה כמה יתרונות של רשת מתכת:

יחס חוזק למשקל גבוה
על ידי הרחבת מתכת מצורת יריעה מוצקה, נוצר חומר חזק אך קל משקל.
רשת מתכת חזקה בהשוואה לצורות רשת אחרות, כולל חוט מרותך או ארוג. מכיוון שמקורו מגיליון בודד, הצמתים שלו אינם נחתכים במהלך הייצור, כלומר הם יכולים לעמוד בעומסים כבדים. בנוסף, עם רשת מתכת כבדה , אין צורך בתחזוקה, רכיב לא יכול להשתחרר עם הזמן. על פי המחקרים והניסויים, מתכת נחשבת לחומר החזק ביותר בהשוואה למתכת המוצקה. אז, יש לו יחס חוזק למשקל גבוה יותר וזה הופך אותו לבחירה הפופולרית במגוון יישומים הן בתעשיית הרכב והן בתעשיית התעופה והחלל.

תכונות נגד החלקה
רשת אקספנדד היא בחירה פופולרית עבור יישומי בטיחות כגון שבילים, שכן נקודות החצייה מספקות אחיזה מצוינת מתחת לרגליים.

מוליכות מעולה

רשת המתכת הכבדה מוליכה מאוד, מה שהופך אותה למוליך טוב של חשמל, שטף מגנטי וחום תרמי. הסיבה לכך היא שתהליך הייצור שלו חסר שברים או ריתוכים שיכולים להשפיע על החיבור. בשל מאפיין ייחודי זה, המתכת נמצאת כיום בשימוש נרחב בתאי דלק וכן במארזי סוללות המשתמשים ברשתות טיטניום, ניקל או נחושת.

מגוון רחב של מוצרים מוגמרים

ניתן לעצב את המתכת לכל צורות רצויות לרבות מרובע, משושים, יהלומים, מעגלי , בגדלים משתנים מחומר רשת גזה של 0.3 מ' ועד לחומר כבד 6 מ"מ עבור שבילים ושטחים פתוחים.
תוכלו להזמין רשת אקספנדד בחברות המתמחות בייצור וביבוא רשתות, גדרות וכו'