ריצוף אריחי קרמיקה דמוי פרקט

ריצוף אריחי קרמיקה דמוי פרקט

כאשר אתם מחפשים את הרעיון הבא כדי לשפץ את הבית שלכם ולהעניק לו מראה עכשווי, נוח ויוקרתי, חשבו על פתרונות מצוינים לקבלת מראה כזה מבלי להשתמש בחומרים פחות נוחים, כמו ריצוף אריחי קרמיקה דמוי פרקט. זה נשמע מהפכני וזה אכן משלב את הטוב שבכל הפתרונות העיצוביים האלה, עם יתרונות בלבד ובראשם המחיר הנוח. זהו ריצוף שיתאים גם לבית וגם לחצר, גם לרחבות וגם לפטיו, גם לחדרים וגם לסלון, וגם כמובן לכניסה לבית. זהו הפתרון האולטימטיבי לכל מי שאוהב את מראה העץ המתוחכם והחם אבל יודע שלא יוכל לתחזק אותו כמו שצריך משום שעץ משובח זקוק לתחזוקה מוקפדת ואינו מתאים לבית דינמי שיש בו כל הזמן תנועה ופעילות שמסכנת את שלום העץ. כך, תוכלו ליהנות מהחוזק והעמידות של קרמיקה מעולה עם המראה החם של העץ הטבעי.

יתרונות הקרמיקה לבית

יתרונות הקרמיקה לבית אינם מוטלים בספק. אנחנו יודעים שזהו חומר חזק, עמיד ויציב שאינו נשחק ואינו זקוק ליותר ממטלית לחה עם חומרי ניקוי פשוטים כדי לנקות אותם. אין צורך במכשיר קיטור ואפילו לא ביצוע פוליש, שגם עלול לפגוע באפקט הפרקט, ולכן זהו הריצוף הכי זול ונוח לתחזוקה שיש. כמו כן, החומרים האלה במחירים שווים לכל נפש ומתאימים לכולם ולכן כל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור במראה האריח שמתאים לכם. ריצוף אריחי קרמיקה דמוי פרקט משלים את החומר שאתם מרצפים בו חדרים רטובים כמו מטבח וחדר רחצה, ולכן אין התנגשות עיצובית בין האלמנטים השונים אלא זרימה חלקה ונעימה של עיצוב כך שאפשר להתאים אותו מחדר לחדר בקלות וכחלק משפה עיצובית אחידה. זה חומר קלאסי שגם מעניק לבית מראה קלאסי ויוקרתי.

פרקט חמים למסגור נעים של הבית

עץ הוא אלמנט קלאסי גם הוא, שנחשב לחמים וכפרי ומעניק לבתים מראה נפלא וממוסגר לכל מי שמחפש את הקלאסיקה שמוכרת לנו מבתים מעוצבים בהקפדה בחו"ל. זה מרגיע את העיניים, זה משקיט את הצעדים ואת הרעש שהוא בולע וזה ממסגר את המראה של החדרים בצורה מושלמת מבלי שתצטרכו להוסיף יותר מדי. זה פשוט דומיננטי מאוד למראה וזה מראה שלא כדאי לוותר עליו אם אתם מחובבים מראה העץ הטבעי. אלא שפרקט אמיתי אינו מתאים לכל בית, במיוחד בבית הישראלי המתקשה לשמור על תחזוקה נאותה מרוב החיים הדינמיים. זה גם מקשה מאוד לארח כל הזמן ולהשגיח שלא ייגרמו נזקים לפרקט ושאפשר יהיה לגרור עליו רהיטים ולהציב מתקנים. שלא לדבר על ילדים שגדלים בבית כזה ומוגבלים כל הזמן כדי לא לפגוע בפרקט היקר. לכן, אם אתם כבר מחפשים מראה של עץ טבעי, אין ספק שעדיף להניח ריצוף אריחי קרמיקה דמוי פרקט כדי לקבל את המראה הזה מבלי להתפשר על העמידות שלו ועל היתרונות של הקרמיקה.

מוזמנים ליצור קשר עם חברת "טיב הקרמיקה" למידע נוסף.