איזה דוד שמש מומלץ להתקין?

למרות שמדובר על אמצעי חימום המים הנפוץ בישראל, רבים לא יודעים לאיזה פרמטרים להתייחס על מנת להשוות בין דודים. לכן, חשוב ללכת על בטוח ולבחור דוד שמיוצר על ידי חברת דודים מוכרת ומומלצת.

מה היתרונות של דוד שמש?

זהו דוד שמבטיח לדוגמא אמינות גבוהה, כמו למשל במהלך הפעלה ממושכת בבתים פרטיים או בדירות של בנייני מגורים משותפים. בזכות האמינות של הדוד, ניתן לסמוך על כך שתמיד יהיו מים חמים בברז: בין אם מדובר על ברז המים במטבח או על ברז באמבטיה. 

לא לשכוח לבדוק את הביצועים

מומלץ להתקין דוד עם ביצועים טובים. בשביל לוודא ביצועים מעולים עוד לפני שבוחרים דוד ספציפי כזה או אחר, בודקים את המפרט הטכני שלו. בדוד של חברת אמקור למשל, ניתן לראות מפרט טכני מפורט, המפרט הזה עולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד והוא מה שהופך את הדוד של לפתרון חימום מים מומלץ.

חיסכון בתפעול הדוד לכל אורך השנה

אחת הסיבות להמלצה על דוד כזה או אחר היא כמובן כלכלית. בטווח הקצר, בודקים את העלות של הדוד ואת המחיר שלו ביחס למקובל בתחום או בענף. בטווח הארוך, יש משמעות לביצועים של הדוד מבחינת צריכת האנרגיה וחשבון החשמל החודשי או השנתי. עם דוד שמש שפועל בקיץ ללא צורך בצריכת אנרגיה אבל זקוק בחורף ובעונות המעבר להפעלה חשמלית, השיקול הזה הופך להיות קריטי.

מומלץ להתקין דוד של אמקור כיוון שהמחיר שלו אטרקטיבי וזול יותר לתפעל אותו. גם אם מפעילים אותו בחורף עם תרמוסטט ייעודי ועם גוף חימום יעיל, ניתן לצמצם את ההוצאות של משק הבית. הצמצום בהוצאות החשמל מצטבר למאות שקלים בשנה והוא מוכיח את עצמו גם בבתים גדולים.

התקנה מקצועית עם אחריות מלאה

בסיום ההתקנה מקבלים אחריות מקבלים על הדוד ועל ההתקנה באופן שמעניק ביטחון ללקוח. בנוסף, אפשר לנצל את ההיכרות של בעלי המקצוע על מנת להתייעץ איתם לגבי המיקום האידיאלי לניצול קרני השמש והאקלים.