דאגו לכניסה יפה לגינה עם דוקרן סולארי

דאגו לכניסה יפה לגינה עם דוקרן סולארי

הגינה מהווה את הכניסה לבית כמו גם את האזור הירוק, הרגוע והנעים להיות בו בכל זמן, החל משעות הבוקר ביום פנוי דרך שעות אחר הצהריים ועד שעות הערב והלילה. כדי שבלילה יהיה נעים בגינה חשוב לדאוג לתאורה מתאימה. הכניסה לגינה היא אזור שיש להאיר בצורה טובה על מנת לסמן את שביל הגישה ואת גבולותיו. דוקרן סולארי לגינה, וליתר דיוק, מספר דוקרנים הפרושים לאורך השביל הם פתרון מצוין לסימונו בשעות החשכה, הן מבחינה אסתטית והן בגלל החיסכון בחשמל.

דוקרן סולארי- להאיר, להוסיף וגם לחסוך

ישראל היא מדינה רוויית שמש. גם בחורף מספר ימי השמש הם רבים יחסית, כך שתאורה סולארית לגינה היא מתבקשת ממש. עם משבר האקלים שהיום הוא כבר עובדה ברורה ובלתי ניתנת לכיפוף יותר, כדאי שנעשה כל מה שאפשר- גם דברים קטנים שנראים זניחים, כדי לחסוך במשאבי אנרגיה. דוקרן סולארי לגינה ובכלל תאורה סולארית בכל צורה היא בעלת יתרונות רבים: 

  • מוטענת באמצעות השמש כך שאתם לא צריכים לדאוג לדבר מלבד להציב או להתקין.
  • הפאנל הסולארי מביא לקליטה מקסימלית של קרני השמש והמרתן לאנרגיה חשמלית והוא עמיד בכל תנאי מזג האויר, ממש כמו פאנל של דוד שמש.
  • שורות הדוקרנים שהצבתם משני צידי השביל ידלקו באופן אוטומטי עם רדת החשיכה.
  • שעות של תאורה: דוקרן סולארי לגינה יספק כ-8 שעות של תאורה בקיץ וכ-4 שעות של תאורה בחורף.
  • הנורות הן נורות לד איכותיות כאשר ניתן למצוא מגוון עוצמות והספקים.
  • העיצובים יפהפיים, ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים המתאימים לסגנון כפרי, מודרני ואקלקטי.
  • דוקרן סולארי לגינה נוח מאוד להצבה בצידי השביל שרוצים להאיר בשל הקצה החד הנכנס ונאחז היטב באדמה.

דוקרן סולארי לגינה

מלפידים דרך פנסים ועד עמודי תאורה

כפי שניתן לראות בדף, עיצובי הדוקרנים הם רבים ושונים. גם גוון האור משתנה מצהוב דרך לבן חם ועד לבן קר. עיצוב הדוקרן וצבע האור מתאימים זה לזה. דוקרן בצורת לפיד למשל הוא בעיצוב מרשים ועוצמתי, מתאים מאוד לסגנון עיצוב כפרי או רטרו וגוון האור הצהוב המגיע איתו משדר אף הוא חמימות, כפריות ותחושה שזהו לפיד עם אש בוערת. עמודי תאורה סולאריים הם בעלי מבנה מודרני מאוד עד הייטקי, בעיצוב המשדר מודרניות וקרירות, כך שאור לבן קר הוא סוג האור המתאים. ישנם עיצובי ביניים וגם גווני אור שהם בין החם לקר. עיצוב פנסי רחוב למשל הוא עיצוב המתאים לסגנון כפרי ומודרני וגם גוון האור יכול להיות לבן חם.

לסיכום, דוקרן סולארי לגינה משרת אתכם במספר מטרות: סימון ותיחום אזורים בגינה, במיוחד שביל הכניסה, תאורה ירוקה שמתקבלת כולה מאור השמש, התאורה היא בעוצמה מצוינת לכמות יפה של שעות והדוקרן מהווה גם פריט עיצובי ומוסיף למראה הכללי של הגינה. אצלנו בסולאר לייט תמצאו מגוון דוקרנים ותאורה סולארית בכלל וניתן להתייעץ לגבי הבחירה המתאימה.