כסאות קמפינג מתקפלים לשטח

התנאי הכי חשוב לקמפינג מוצלח הוא שיהיו מספיק מקומות ישיבה נוחים, תומכים ועמידים. במאמר הבא נסביר איך בוחרים כסאות מן הסוג הזה ומה ההבדל בין אלו שמיועדים לקמפינג ותנאי שטח לבין אלו שמתאימים לגינה ולחצר

בחירה נכונה של כסאות קמפינג היא משימה מורכבת וחשובה מכפי שנהוג לשער. קודם כל, הכיסאות הללו קובעים במידה רבה עד כמה בכלל נהיה מרוצים מהבילוי בשטח. בשביל שבילוי הקמפינג יהיה מוצלח, אנחנו חייבים להשוות בין דגמים של כסאות קמפינג ולנסות לברר מה מאפיין אותם מבחינת המפרט והתכונות.

חוץ מזה, יש הבדלים רבים בין כסאות קמפינג מתקפלים לשטח, אבל לא כולנו מודעים אליהם. הבעיה בזה היא שלפעמים נקנה כסאות, נצא לשטח, נתכנן קמפינג – רק כדי לגלות שאין לנו פתרון ישיבה מתאים. בשביל למנוע את עוגמת הנפש מראש, משווים בין סוגים שונים של כסאות קמפינג מתקפלים לפי כמה שיותר פרמטרים אובייקטיביים.

איך משווים בין כסאות קמפינג מתקפלים?

המלצה של חברים, קרובים ובני משפחה יכולה לסייע לנו להתמקד בדגם ספציפי ומוכח של כסא קמפינג מתקפל. במידה ואנחנו לא מכירים אישית אנשים שרכשו לאחרונה כסא כזה והיו מרוצים ממנו, יכול  להיות שנצטרך להוסיף למשוואה עוד כמה שיקולי מפתח קריטיים:

א. גודל הכסא – הדבר החשוב ביותר הוא להתאים סוגים שונים של כסאות קמפינג מתקפלים לשטח למי שעומדים להשתמש בהם. כדי להבטיח עמידות גבוהה של הכסא ובעיקר נוחות משופרת, מסתכלים לדוגמא על הגודל ועל המידות. אם נדע מראש מה המידות של כסא קמפינג מתקפל כאשר הוא פתוח וסגור, נגדיל את הסיכוי לשילוב שלו בבילוי בחיק הטבע.

ב. בלאי ושחיקה – חומרי הגלם שבהם משתמשים על מנת לבנות כל סוג של כסא קמפינג משפיעים בצורה דרמטית על היכולת שלו להתמודד עם שינויי אקלים קיצוניים. אבל בעוד בגינה או בחצר מדובר בפריבילגיה בלבד כי בדרך כלל נכסה את הכסאות ונגן עליהם, בתנאי שטח זה כבר הופך להיות תנאי בסיסי לבחירה מושכלת.

ג. עלות – אין סיבה לחרוג מתוך מסגרת התקציב כדי להשיג כסאות קמפינג מתקפלים לשטח. כיום ניתן להזמין את הכסאות האלה עד פתח הבית, אפשר לקפל כדי להכניס אותם לאוטו אם הם לא נמצאים בשימוש ובעיקר רצוי לבחור נכון כדי ליהנות מהם בכל הבילויים שעוד יגיעו עם החברים או המשפחה.

מהן מטרות הכסאות?

כסאות קמפינג מתקפלים אמורים להציע דינאמיות ונוחות. כסאות טובים יקופלו בקלות ונוכל להעמיס אותם על הרכב בתוך דקות ספורות בלבד, בלי שזה יבוא על חשבון הנוחות במהלך ישיבה בתנאי שטח.

במידה ולא מצליחים למצוא כסאות כאלה, יכול להיות שיהיה מקום להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי היתרונות של דגמים מיוחדים. בנוסף, אפשר לנסות את הכסאות לפני שבוחרים אותם.

כסאות קמפינג מתקפלים לשטח