Offset,Machine,Roll,Foil,Laminator,Detail

בית דפוס בתל אביב – איך נבחר את הדפוס הנכון ביותר בעבורנו?

שירותי הדפוס של דפוס דיזנגוף 10 בע"מ

דפוס דיזנגוף 10 בע"מ הוא בית דפוס בתל אביב שמספק שירות ללקוחות פרטיים, בתי עסק ומוסדות ציבור. במאמר הבא נציג את סל השירותים המרכזי של בית הדפוס ואת היתרונות שלו ביחס למקומות אחרים

דפוס דיזנגוף 10 בע"מ מתמחה בשירותי דפוס מתקדמים לכל צורך. קהל הלקוחות של בית הדפוס מגיע אליו מכל רחבי הארץ ומקבל התחייבות לעמידה בלוח זמנים וביצועים איכותיים ללא פשרות. בין היתר, השירות מיועד לאנשים פרטיים שזקוקים להדפסה בכמויות גדולות, לבתי עסק או עצמאיים וכמובן גם למוסדות ציבור וגופים רשמיים.

אלו השירותים הבולטים הניתנים בבית הדפוס ודרכם אפשר להבין את היתרונות של דפוס דיזנגוף 10 בע"מ לעומת המתחרים:

א. כרטיסי ביקור וחשבוניות מס קבלה

בעלי עסקים פונים אל דפוס דיזנגוף 10 בע"מ על מנת לתאם הדפסה של כרטיסי ביקור וחשבוניות מס קבלה. את כרטיסי הביקור ניתן להדפיס לאחר שירותי עיצוב של המשרד ואת חשבוניות המס קבלה מדפיסים לפי הנחיות מס הכנסה ומע"מ.

ב. הדפסת מדבקות

ציוד מתקדם ואיכותי מאפשר לתאם הדפסת מדבקות לכל צורך ומטרה. הדפסת המדבקות מתבצעת מהר, באיכות גבוהה ועם חומרי גלם עמידים.

ג. הדפסת מעטפות

התייעצות עם המומחים של דפוס דיזנגוף 10 בע"מ מאפשרת לבחור מעטפות בהתאמה אישית. את המעטפות בוחרים לפי מידות, תקציב וסוג הנייר וניתן גם לפנות אלינו על מנת לרכז הקצאה שלהן יחד עם עוד פתרונות דפוס מתקדמים.

ד. הדפסת פליירים או פרוספקטים

גם עסקים קטנים וגם עסקים גדולים בתל אביב זקוקים לשירותי הדפסת פליירים ופרוספקטים. זהו אמצעי שיווק יעיל ולכן הדפסה שלו היא אחת הדרכים הכי טובות לייצר רושם ראשוני חיובי אצל קהל היעד והלקוחות.

ה. הדפסת הזמנות

שירותי בית דפוס ללקוחות פרטיים כוללים כמובן הדפסת הזמנות לאירועים כגון חתונה, בר מצווה ובת מצווה, בריתות וכן הלאה. לשם השוואה, שירות של הדפסת הזמנות לקהל יעד עסקי מתאים בעיקר לימי כיף וערבי גיבוש לעובדים.

מה ההבדל בין הדפסת פוסטרים, רול אפים ופולדרים?

דפוס דיזנגוף 10 בע"מ מתמחה בריכוז שירותי דפוס מתקדמים באופן מהיר עם מכונות משוכללות. זה מאפשר להדפיס פוסטרים, רול אפים ופולדרים לפי הצרכים של ארגונים גדולים או מוסדות ציבור. ההבדל הוא שאת הפוסטרים או הרול אפים מדפיסים לתקשורת שיווקית עם הלקוחות וקהל היעד, בעוד השימוש בפולדרים הוא בעיקר פנים-ארגוני ומשרדי.

בית דפוס בתל אביב כמו דפוס דיזנגוף 10 בע"מ מציב רף גבוה ובלתי מתפשר של איכות ולוח זמנים. עם שירות כזה של בית דפוס מיומן, בעלי עסקים ואנשים פרטיים מוזמנים לתאם הדפסה בהתראה קצרה ובלי לחרוג מהתקציב. בנוסף, השירות של בית הדפוס כבר מתכתב עם הסטנדרטים הקיימים בתחום ועם פתרונות העיצוב והגרפיקה המובילים בעולם.