Trendy,Outdoor,Modern,House,,Awning,And,Patio,Roof,,Garden,Lounge,

מהו אישור קונסטרוקטור לבריכה?

יורם כליפה אישור קונסטרוקטור

אישור קונסטרוקטור לבריכה

המטרה של אישור קונסטרוקטור לבריכה היא לוודא שההיבט ההנדסי עולה בקנה אחד גם עם הציפיות והצרכים וגם עם הדרישות הבטיחותיות. ראשית, בעזרת תכנון מוקדם ושרטוט המבוצע על ידי קונסטרוקטור ניתן להבטיח שהבריכה תוכל להכיל כמות מסוימת של אנשים ועדיין להיות בטוחה. שנית, המטרה של אישור קונסטרוקטור היא לוודא שאיש מקצוע מתחום השיפוצים המוודא שהבריכה מבוססת על יסודות שימנעו סדקים, שקיעה, התמוטטות ומצבים מסוכנים אחרים.

אישור קונסטרוקטור רלוונטי גם לבריכה פרטית וגם לבריכה ציבורית. הוא חשוב בדיוק כמו כל אישור שאותו מקבלים כאשר מחליטים להוסיף חדר, לבצע שיפוץ או לבנות בית. באמצעות קונסטרוקטור ניתן לא רק לבצע את השרטוט המוקדם ולקבל ליווי מקצועי מרגע תחילת הפרויקט ועד תום עבודות הגמר, אלא גם לתכנן מערכת חשמל ובקרה ולעצב את סביבת הבריכה.

איך מקבלים אישור קונסטרוקטור לבריכה?

התנאי לקבלת האישור ולבנייה של הבריכה כחוק הוא לבנות תכנית קונסטרוקציה. לתכנית זו מספר שלבים ובכל אחד מהם קיימים דגשים אחרים –

א. הבנת צרכים והדמיה תלת ממדית

קודם מבינים מה הצרכים של הלקוח, בין אם מדובר על בריכה פרטית או ציבורית. לאחר מכן מבצעים הדמיה תלת ממדית ובודקים היתכנות להשלמת הפרויקט.

ב. שרטוט תכנית קונסטרוקציה

המודל הרעיוני לבניית הבריכה מאפשר לשרטט תכנית מסודרת. התכנית מסייעת להוציא את הרעיון אל הפועל והיא קריטית לקבלת אישורי בנייה מועדות או גופים מוניציפאליים.

ג. שימוש בתוכנה ייעודית

קונסטרוקטור משתמש בתוכנה מתאימה לתכנון בריכות. במסגרת התוכנה ניתן למשל לקחת בחשבון פרטים הנדסיים קריטיים ובהם תעלות גלישה, כיסויים חשמליים, חדר מכונות וכן הלאה.

יורם כליפה – אישורי בנייה לבריכה בכל הארץ ועם יחס אישי

שיחת ייעוץ קצרה עם יורם כליפה היא כרגע הצעד היחיד שמפריד בינך לבין אישור קונסטרוקטור לבריכה. יורם כליפה מספק כיום אישורי בנייה לבריכה בכל רחבי הארץ, אך הוא עושה את זה עם יחס אישי ובזמינות מלאה. התייעצות עם קונסטרוקטור כמו יורם כליפה תסייע לך לתכנן היטב את הפרויקט ובעיקר לסיים אותו כחוק, נכון ובלי עיכובים.