רובוטים לניקוי בריכה ביתית

רובוט הוא ציוד חובה בכל סוג של בריכה ביתית. לא משנה אם יש לכם בריכה תעשייתית, בריכת בטון או בריכה עילית, חשוב שתדעו איך לבחור את הרובוט המתאים וכמובן גם כיצד להפעיל אותו. הנה כל הפרטים

השוואה בין סוגים שונים של אביזרים המיועדים לניקוי בריכות מראה באופן ברור מה היתרונות היחסיים של הרובוט. קודם כל, הרובוט הוא האמצעי היחיד שמסוגל לעבוד לבד. בניגוד לאביזרים אחרים כגון רשת, לא צריך להפעיל מאמץ פיזי על מנת לדאוג שהרובוט יעשה את העבודה שלו. חוץ מזה, הרובוט שונה מסקימר או פילטר למשל בכך שהוא מנקה גם את קרקעית הבריכה ולא רק את הלכלוך הנמצא על פני המים.

הבעיה היא שרבים מבין בעלי הבריכות הביתיות לא בהכרח יודעים כיצד הרובוט עובד או מה היתרונות שלו. כאן הפתרון הוא להשוות בין דגמים שונים של רובוטים לניקוי בריכה ביתית ובעיקר להציב את הדרישות של קהל היעד והלקוחות בראש סדר העדיפויות. באופן הזה, ניתן להשוות בין דגמים רלוונטיים של רובוטים לניקוי בריכה ביתית ולהתמקד רק באלו שמוכיחים את עצמם פרקטית וכלכלית.

איך בוחרים רובוטים לניקוי בריכה ביתית?

הדבר החשוב להבין הוא שיש סוגים שונים של רובוטים לניקוי בריכה ביתית בגלל שהם מתאימים לכל סוגי הבריכות. אז עוד לפני שנכנסים אל עובי הקורה ומסתכלים למשל על המפרט הטכני של הרובוט או על המחיר שלו, כדאי לוודא שהוא מתאים לסוג הבריכה: בין אם זו בריכה תעשייתית, בריכת בטון או בריכה עילית.

בשלב הבא, ניתן להשוות בין רובוטים לניקוי בריכה ביתית לפי המפרט המלא ולפי התכונות שלהן. הנה למשל כמה תכונות שיכולות לעזור לנו לדעת איזה רובוט לבחור:

  • האם הרובוט מטפס או נשאר רק על קרקעית הבריכה
  • מה גודל הבריכה במטרים שעבורה הרובוט מיועד
  • האם הרובוט יכול לעבוד עם משאבת החול הקיימת או שצריך לקנות חדשה
  • כמה זמן אחריות מקבלים על הרובוט

במידה ומתמקדים למשל בדגמים של רובוט נטען, צריך להסתכל מה זמן הטעינה הדרוש ומה זמן הפעולה. לאחר מכן, אפשר להשוות בין סוגים שונים של רובוטים לניקוי בריכה ביתית לפי קצב הזרימה לדקה ולהסתכל האם המערכת כוללת מנגנון עצור סובב וסע שבו הוא מסתובב אוטומטית בזמן מגע בקיר או בדופן הבריכה.

החשיבות של המלצות על רובוטים לניקוי בריכה ביתית

האמת היא שהכי הנוח לבצע סינון גס בין דגמים שונים של רובוטים לניקוי בריכה ביתית לפי המלצות. את ההמלצות וחוות הדעת אפשר לקבל מחברים, קרובים ובני משפחה או באתרי האינטרנט. במידה ולא מכירים אישית אנשים שקנו רובוטים לניקוי הבריכה והיו מרוצים מהם, אפשר להרחיב את החיפוש ולהיעזר באתרי אינטרנט או במידע מרשתות חברתיות.  

רובוט לניקוי בריכה ביתית