דגשים חשובים לשיקול בעת עיצוב כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור הם דרך מצוינת לשווק שירות או מוצר. הכרטיס הוא חלק מתקשורת אישית וניתן להשתמש בו כדי להעביר מסר מסוים. לכרטיס יש ערך פונקציונאלי ואסתטי, כי הוא חייב למשוך תשומת לב ולייצר נוכחות. השימוש בכרטיסי ביקור עלה בשנים האחרונות בגלל שיותר ויותר אנשי עסקים מחפשים דרכים חדשות לבלוט. בנוסף, כרטיסי ביקור משמשים עובדי תאגידים ועובדי מדינה, עצמאיים וגם שכירים שיוצאים לפגישות עם לקוחות פוטנציאליים.

טיפים לעיצוב בבית דפוס

הדרך הטובה ביותר לעצב כרטיסי ביקור היא לפנות לאנשי מקצוע. אלו גורמים שמרוכזים בבתי דפוס ומכירים היטב את התחום. לאחר מכן ניתן להיכנס לעובי הקורה ולהקפיד על מספר כללי מפתח:

בית דפוס

  • העיצוב צריך להיות אחיד מבחינת פונטים, לוגו וצבעים
  • יש להתמקד במסר אחד בלבד
  • חשוב להתאים את העיצוב לקהל היעד
  • העיצוב צריך להיות פרקטי

הדגשים לעיצוב כרטיסי ביקור תקפים לכל סוגי הענפים והתחומים. קודם כל, אחידות מונעת מצב שבו הכרטיס לא מצליח להעביר את המסר השיווקי. כרטיס ביקור הוא לא המקום לנסות שילובי צבעים מיוחדים. בכרטיסי ביקור הכלל הוא לשמור על פשטות כדי להתמקד במסר אחד בלבד. שנית, בבתי דפוס מקצועיים יכולים לייעץ ללקוח כיצד להתאים את העיצוב לקהל היעד. הטיפ הזה רלוונטי למי שלא הבין שיש הבדלים בין כרטיסי ביקור שמיועדים לצעירים, מבוגרים או בני גיל הזהב. כדי שקהל היעד יבין את המסר שמודפס על גבי הכרטיס הוא חייב להתחבר אליו. עיצוב פרקטי יעזור וידגיש רק את החלקים החשובים והרלוונטיים.

בחירת בית דפוס

הצורך בכרטיסי ביקור מעלה את קרנם של בתי דפוס. הם יכולים לסייע ללקוח בבחירת חומרי גלם וסוגי נייר להדפסת כרטיסי ביקור, לתת טיפים מקצועיים לעיצוב מדויק וללוות את תהליך ההפקה. כדאי לתת עדיפות לשירותיו של בית דפוס דיגיטלי עם המלצות ולהגיע לפגישת היכרות. במהלך הפגישה ניתן להתרשם מפרויקטים קודמים שבוצעו במקום ולקבל הצעת מחיר מסודרת. לבסוף אפשר לקבוע לוח זמנים כדי להחליט מתי לעצב את הכרטיסים ומה תאריך היעד האחרון כדי לאסוף אותם.