שטחי אחסון

כל מה שצריך לדעת לפני ששוכרים מחסן

יש עסקים שונים שנמצאים בתחילת דרכם והם עושים כל מאמץ לא להוציא כספים שהם לא חייבים להוציא. הם שוכרים שטחי עבודה זולים יחסית ומגייסים כמות קטנה של עובדים ובאופן כללי, עושים הכול על מנת להמתין כמה שאפשר עם ההוצאות עד שהעסק יתחיל להרוויח ויתייצב. אבל לא פעם הם בבעיה בכל מה שנוגע לסחורה שלהם כי הם צריכים מקום בשבילה אך לא רוצים לרכוש שטחים גדולים או להתחייב לשכירות יקרה. בדיוק בשבילם יש שטחי אחסון להשכרה שמציעות חברות להשכרת מחסנים

שטחי אחסון גם למגזר הפרטי

שטחי אחסון להשכרה שמוצעים על ידי חברות אחסון יכולים להיות פתרון מעולה לצרכים שונים של עסקים בתחומים שונים אך גם המגזר הפרטי יכול ליהנות מהם. שטחי אחסון יכולים להיות פתרון למי שנוסע לתקופה מסוימת לחו"ל ולא יכול להשאיר את הציוד בבית שהוא היה גר בו עד עכשיו או למי שנמצא בין דירות ומחפש פתרונות לריהוט שלו, מי שרכש ריהוט ומחפש איפה לאחסן אותו בינתיים או כל ציוד אחר שצריך בשבילו מקום. אבל מה צריך לדעת לפני ששוכרים מחסן? הנה כמה טיפים חשובים

אל תחליטו לבד מה גודל האחסון שאתם צריכים

יכול להיות שיש לכם ריהוט ויכול להיות שיש לכם סחורה, אבל לכם כמי שלא מומחים בתחום האחסון יהיה קשה להעריך מהו שטח האחסון שתצטרכו. מחסני אחסון מחולקים בדרך כלל לתאים בגדלים שונים ובבואכם למצוא שטחי אחסון להשכרה, כדאי שתתייעצו עם אנשי המקצוע, תפרטו להם מהו הציוד שברשותכם ואותו אתם צריכים לאחסן והן כבר יגידו לכם איזה מחסן יתאים לכם. הם גם אלו שיישאו באחריות אם המחסן שהושכר לא מתאים ויצטרכו למצוא לכם פתרון ראוי.

מתי תצטרכו גישה למחסן?

שטחי אחסון אמורים להיות מאובטחים אבל יכול להיות שתצטרכו לפעמים לגשת למחסן בשעות לא מקובלות ואתם צריכים לוודא אם זה אפשרי. אם מדובר על ריהוט וחפצים פרטיים, סביר להניח שלא תצטרכו להוציא אותם מעכשיו לעכשיו ותוכלו לבוא בשעות העבודה הרגילות אבל אם יש שם ציוד של העסק שלכם, יכול להיות שמידי פעם תצטרכו גישה גם בזמנים אחרים כמו לילה או סופ"ש. כדאי שתהיו מודעים לזה ותבררו מהי מדיניות החברה והאם היא מתאימה לכם ולצרכים שלכם בנוגע לציוד שלכם.

ניקיון וסדר במחסן

עוד פרמטר חשוב שאתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם מבררים על מחסן לציוד שלכם הוא האם המחסנים נקיים ושמורים. חפצים מכל סוג שהוא חשופים לאבק, ללכלוך, ללחות ולגורמים חיצוניים שונים והגורמים הללו עלולים לגרום לנזקים ככל שעובר הזמן, בעיקר אם הציוד מאוחסן לזמן רב. כשאתם מחפשים חברה לאחסון אתם צריכים להיכנס למחסנים ולבחון אותם, לראות האם הם נקיים או שהם מוזנחים. אל תוותרו על זה ואל תתפשרו על זה כי אתם עלולים לשלם מחיר יקר.

האם יש שירותים נלווים?

השירות המרכזי של חברה שמציעה מחסנים להשכרה הוא ההשכרה עצמה אבל לא פעם יש שירותים נלווים. תחשבו רגע, מה אתם עוד צריכים? האם אתם מעוניינים גם בהובלה או שתסתדרו בעצמכם? האם אתם זקוקים לציוד אריזה? האם אתם רוצים שמישהו יארוז בשבילכם או שאין צורך? שירותים כאלו ואחרים ניתנים על ידי חברות שונות ויכול להיות שישתלם לכם לעשות הכול במקום אחד ולקבל מחיר טוב. כדאי שתבינו מהם הצרכים שלכם ותבררו גם את זה לפני שאתם מחליטים מהי החברה הטובה ביותר בשבילכם.