שאיבת שומן בידיים

ניתוח פלסטי מהסוג של שאיבת שומן יכול להתאים לגברים ונשים בגילאים שונים. בגלל היתרונות של הניתוח והשפעתו החיובית על הדימוי העצמי ועל איכות החיים, מאוד כדאי להתייעץ עם ד"ר מנוסה ולהבין איך הוא מתבצע

הליך רפואי מהסוג של שאיבת שומן בידיים נפוץ מכפי שנהוג לחשוב ומשותף לגברים ונשים בטווח רחב מאוד של גילאים. היתרון של שאיבת שומן מן הסוג הזה הוא בעיקר אפשרות להתאים את מראה הגוף לציפיות של כל אחד ואחת מאיתנו, תוך שיפור בדימוי העצמי. יתרה על כך, שאיבת שומן מאפשרת לנו לעצב את העור ולמתוח אותו במקביל להסרת עודפי העור.

יש כמה שלבים שאותם צריך לבצע על מנת להשלים את התהליך של שאיבת שומן בידיים:

א. הרדמה מקומית – בשלב הראשון מבצעים הרדמה מקומית על מנת שהמטופלים לא ירגישו את תחושת הכאב או חוסר הנוחות. ההרדמה המקומית לא נחשבת מסוכנת והיא מתבצעת על ידי בעלי מקצוע שמתמחים בכך.

ב. יצירת חתכים בעור – בשלב השני יוצרים חתכים בעור, על מנת להחדיר דרכם צינורית. תפקיד הצינורית הוא לשאוב את השומן העודף מאזור היד ועושים את זה באופן מבוקר.

ג. עיצוב ומתיחת העור – בשלב השלישי והאחרון מעצבים ומותחים את העור. המנתח מעצב ומותח את העור תוך כדי שהוא מסיר את עודפי העור, על מנת לשמור על מראה אסתטי.

התאוששות והחלמה מניתוח שאיבת שומן בידיים

החדשות הטובות הן שכיום תהליך ההחלמה מניתוח פלסטי קצר משמעותית לעומת העבר. הסיבה לכך קשורה לאמצעים הרפואיים שבהם משתמשים, לידע הקיים אצל המנתחים הפלסטיים ולהחלמה שמבוססת על התאמת התהליך לצרכים של כל אחד ואחת מאיתנו בנפרד.

 מבחינת תופעות לוואי, אפשר לצפות למעט תחושה של חוסר נוחות וגם בלבול בגלל ההרדמה. ברוב המקרים אין תופעות לוואי חמורות וניתן להגיע לביקורת אצל הרופא המטפל בכל מקרה של דילמה או התלבטות. כמו כן, אפשר לבחור אצל מי לבצע שאיבת שומן בידיים אחרי שרואים תמונות לניתוחים קודמים שבהם הוא היה מעורב ולפי התוצאות שלהם.

יש לך התלבטות? נשמח לפגוש אותך

פגישה אחת עם ד"ר דוד רדרמן מומחה לניתוחים פלסטיים בע"מ תאפשר לך להבין את כל המאפיינים והיתרונות של ההליך. אם יש לך התלבטות לגבי שאיבת שומן בידיים או באזורים אחרים בגוף, נשמח לתאם עבורך פגישה מסודרת עם תשובות מנומקות. יתרה על כך, היתרון שלנו בא לידי ביטוי בריכוז כל המידע תחת קורת גג אחת ובשנים ארוכות של ניסיון מוכח עם מטופלים מרוצים.

כעת, כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר הרשמי של ד"ר דוד רדרמן מומחה לניתוחים פלסטיים בע"מ. מיד לאחר מכן ייצרו איתך קשר מהמכון הרפואי שלנו ויתאמו עבורך פגישה מהירה באווירה נעימה ולא מחייבת מצדך.