דחסני קרטונים ומצמצמי מקום מבית א וולף

דחסני הקרטונים המומלצים ביותר! חובת קריאה לפני רכישה!

דחסן קרטון בוחרים לפי לחץ דחיסה, גודל פתח הזנה במ"מ, מידות באלה, משקל באלה, מידות חיצוניות לשילוב נוח בבית העסק וכמובן משקל בק"ג. בנוסף, חשוב להכיר את הדגמים המומלצים על מנת לזהות מה מאפיין אותם ולהשתמש במידע כאשר רוצים לבחור דחסן קרטונים איכותי.

שימושים של דחסני קרטונים

דחסן חייב להיות בכל מפעל או בית עסק שבו משתמשים בקרטונים. בגלל שהקרטונים נפוצים וצריך למצוא מה לעשות איתם בתום השימוש המקורי, חייבים לשלב דחסנים מתאימים. בשביל לבחור את הדחסן מסתכלים על המפרט הטכני המתואר על ידי היצרן ומתמקדים בפרמטרים הבאים.

  • לחץ דחיסה בטון
  • פתח הזנה במ"מ
  • מידות באלה במ"מ
  • משקל באלה בק"ג
  • מידות חיצוניות במ"מ
  • משקל הדחסן עצמו

המטרה היא לשלב את הדחסן בבית העסק, אבל להבטיח שהוא יתפוס כמה שפחות מקום פיזי. בנוסף, צריך להתאים את הדחסן לאופי השימוש ולכמות הפסולת שמייצרים. רק באופן הזה ניתן לשלב את הדחסן המתאים בפעילות פינוי האשפה והמחזור של העסק או המפעל.

השוואה בין דחסנים מומלצים

בחירה של דחסני קרטונים עלולה להיות משימה מורכבת. הפתרון הוא לבדוק מה מאפיין את דחסני הקרטונים המומלצים וללמוד מזה לפני שבוחרים אותם:

1. דחסן X25 מגולוון

דחס קרטונים X25 מגולוון
דחס קרטונים X25 מגולוון

זהו דחסן קרטונים עם לחץ דחיסה גבוה של 25 טון. היתרון העיקרי שלו הוא הגלוון המגן מפני חלודה ובלאי, כמו גם פתח הזנה נוח ורחב. המשקל של הבאלה הוא 200-350 ק"ג ומשקל הדחסן עצמו הוא 1410 ק"ג.

2. דחסן X10

דחסן קרטונים X10
דחסן קרטונים X10

זהו דגם סולידי שמומלץ כי הוא מצליח לשלב בין מידות נוחות לבין ביצועים מעולים. דחסן קרטונים X10 הוא מוצר אמין, עם לחץ דחיסה של 10 טון ועם משקל באלה של 375-600 ק"ג. המשקל של דחסן X10 הוא 665 ק"ג וניתן להתאים אותו גם לפעילות מפעל בהיקפים גבוהים.

3. דחסן דו תאי MC4

דחסן קרטונים דו תאי MC4
דחסן קרטונים דו תאי MC4

הפונקציונאליות של דחסני קרטונים מומלצים תלויה במידה רבה במבנה שלהם. דחסן קרטונים דו תאי MC4 הוא למשל מוצר עם לחץ דחיסה של 4 טון בלבד, אבל יש לו גישה נוחה ומשקל באלה של 40-70 ק"ג בהתאמה מושלמת לבתי עסק קטנים.

4. דחסן מוגן פיצוץ X25

דחסן קרטונים מוגן פיצוץ X25
דחסן קרטונים מוגן פיצוץ X25

יש מקומות שבהם הרגולציה או הדרישות של בית העסק מחייבים שימוש בהגנה ובקרה מפני פיצוץ. אחד הדגמים שיכולים להתאים במקרים כאלה הוא דחסן מוגן פיצוץ X25, שמגיע עם לחץ דחיסה של 25 טון ובמשקל באלה של 200-350 ק"ג. עם משקל דחסן של 1410 וגם פתח הזנה רחב, דחסן מוגן פיצוץ X25 יכול להתאים למוסדות ומפעלים גדולים.

5. דחסן B3

דחסן קרטונים ואריזות B3
דחסן קרטונים ואריזות B3

דחסן B3 הוא דגם קטון וידידותי עם לחץ דחיסה של 3 טון בלבד, אבל זה גם מה שהופך אותו מומלץ לחנויות ואזורים מסחריים. משקל הדחסן הוא 290 ק"ג וזה אומר שקל להעביר אותו ממקום למקום, דחסן קרטונים B3 הוא נוח לתפעול ואמין לשנים רבות. על דחסן קרטונים לא מתפשרים! הדבר החשוב הוא לבחור בין דגמי דחסני קרטונים מומלצים על פי מידת ההתאמה שלהם לצרכים של העסק. בשביל שהדחסן יעשה את העבודה ויהיה יעיל, כדאי גם להסתכל על המפרט ועל ההמלצות.

לסיכום

התפקיד של דחסן קרטונים הוא לדחוס ולצמצם את נפח הפסולת. במקביל, הדחסנים אמורים לעבוד ברצף ובצורה אמינה כדי לשמור על שטח העבודה נקי ומסודר יותר. אם בוחרים בעבורכם נכון את הדחסניות של גמא תקשורת, חוסכים בעלויות תפעול והופכים את הדגמים הקלים והנוחים לתפעול לחלק בלתי נפרד מבית העסק.