עיצוב בית באמצעות עצים

מחסן עצים – אילו שירותים מספקים מחסני עצים?

 

ביקור במחסן עצים הוא כל מה שצריך על מנת להשיג מוצרי עץ ואינסטלציה לפרויקטים בסקטור הפרטי או העסקי. עם זאת, חשוב לבחור היטב את המחסן ולוודא שמוצרי העץ שנמכרים בו עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות, בטיחות וחיטוי

מחסן עצים משווק מגוון מוצרים לסיטונאים, בעלי מקצוע ואנשים פרטיים. במחסן כזה ניתן למצוא מוצרי עץ לכל מטרה, כמו למשל אספקת עצים לבנייה וכמובן גם עצים להקמת פרגולות, בניית דקים, בתי עץ או רהיטים. עם זאת, בחירה של מחסן עצים היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב ולכן כדאי לדעת איך להשלים אותה בצורה נכונה.

מחסן עצים מומלץ

מה מוכרים במחסן עצים?

הקטלוג המלא של מחסן עצים מאפשר להתאים את המוצרים השונים לצרכים של קהל יעד מגוון מאוד. הנה למשל חלק מהמוצרים הללו והאופן שבו ניתן ליהנות מהיתרונות שלהם:

א. פלטות עץ

מכירה של פלטות עץ ממחסן עצים בתל אביב מתבצעת ישירות מול מחסן עצים שזו ההתמחות שלו. בין היתר, התמחות במכירת פלטות אורן, איפאה, עץ דו שכבתי או עץ גושני מבוססת על שירות של חיתוך לפי מידה ועם מוצרים ושירותים משלימים כגון צבעים, לכות, אביזרי פרזול וייעוץ מקצועי מנציגי החנות.

ב. סוגי עצים

במחסן עצים אפשר למצוא את כל סוגי העצים. ביקור במחסן עוזר להשוות בין סוגי עצים לפי תכונות, מפרט וגודל והוא מסייע להשלים פרויקטים בענפי הבנייה, השיפוצים והריהוט.

ג. קירוי פרגולה

מחסן עצים מקצועי מספק את כל המוצרים המשלימים עבור חברות שמתמחות בפתרונות קירוי והצללה. בין היתר, ניתן לראות את זה לדוגמא עם קירוי פרגולה באמצעות סנטף או שמגן מפני חום ותנאי מזג אוויר, מאפשר לשהות תחת הפרגולה גם במהלך סופה ומציע חידוש דקורטיבי לבית ולגינה.

ד. לבידים ומוצרי עץ

היתרונות של לבידים ושכבות עץ שמוצמדות אחת לשנייה בא לידי ביטוי בעבודה נוחה ובמראה אסתטי משופר. לבידים ומוצרי עץ קיימים משמשים לבניית ארונות וריהוט ביתי ואפשר לשלב אותם גם בחלל החוץ.

ה. כלי גינון ועבודה

אם כבר מגיעים אל מחסן עצים, חבל לוותר על ההזדמנות ולהמשיך בלי לשדרג את ארגז הכלים המיועד עבור הגינה. עם כלי גינון ועבודה של מחסן עצים ניתן לקצר את משך הפרויקט והעבודה וגם לשמור על כללי הבטיחות.

איך בוחרים מחסן עצים?

קודם כל, מחסן עצים בוחרים על פי המוצרים בקטלוג. ככל שיש מגוון גדול יותר באותו קטלוג של מחסן עצים, כך סביר להניח שנמצא מה שאנחנו מחפשים לא נצטרך לחפש אותו בעוד מקומות.

מלבד האמור לעיל, יש לוודא שמוצרי העץ עומדים בסטנדרטים הכי מחמירים מבחינת בקרת איכות, בטיחות וחיטוי. מפרט של מוצרי עץ שלא עומד בסטנדרטים הללו עלול לגרום יותר נזק מתועלת ולכן הוא לא משתלם.

מאמר זה הופק ע"י זוהר מחסני עצים בע"מ, והוא מחסן עצים המספק שירותי נגרות ובניה ומוצרי עץ, ומוצרים נלווים.