שיש למטבח אבן קיסר

שיש מעוצב – מה עדיף, שיש למטבח אבן קיסר או דקטון?

שיש יכול להתאים למטבח כי הוא נראה מעולה, נוח לתחזוקה ועמיד לשנים רבות. עם זאת, חשוב לבחור אותו נכון ולהשוות בעיקר בין אבן קיסר לבין דקטון. לאחר מכן, ניתן להתייעץ עם קבלני שיש לגבי עלות התקנה והנחיות מיוחדות
בחירה נכונה של שיש יכולה לשדרג את המטבח. אמנם לא לכל משטחי השיש יש את אותה רמת עמידות, אבל אפשר לבדוק מראש את כושר הספיגה והחוזק.
בחירת שיש לפי כושר ספיגה וחוזק
במטבח למשל אנחנו צריכים שיש עם כושר ספיגה כמה שיותר נמוך, כדי שהנוזלים שמגיעים מהשמן, היין והרטבים לא יישארו בצורה של כתמים. מבחינת חוזק, כדאי לתת עדיפות לשיש גמיש שלא יתרחב בחום. במידה ומתכננים להשתמש במשטח בעיקר עם סכינים וסירים או סטים כבדים, שיש חזק במיוחד יעשה עבודה טובה יותר.
עיצוב ומחיר של סוגי שיש שונים
עוד משהו שצריך לבדוק מראש זה את העיצוב והמחיר של סוגי שיש שונים. מבחינה אסתטית, כדאי לבחור אבן קיסר למטבח אם רוצים להתכתב עם סגנון עיצוב מודרני. לעומת זאת, שיש דקטון יתאים לסגנון עיצוב כפרי וקלאסי. לאחר מכן, לוקחים בחשבון טווח מחירים של 250 עד אלפי שקלים למטר ומחליטים כמה רוצים להשקיע.
היתרונות של שיש דקטון
שיש דקטון הוא משטח שיש בו גרניט פורצלן המגיע מספרד. הוא נפוץ במטבחי יוקרה, מתאים לבתים גדולים ומציע בעיקר עמידות גבוהה לחום. מלבד העובדה שאפשר להניח עליו סירים רותחים בלי בעיה ובלי לחשוש, הוא גם קל לניקוי. שיש דקטון אנטיבקטריאלי יכול לפיכך להתאים לבתי משפחות עם ילדים, הוא אינו סופג נוזלים והתחזוקה שלו פשוטה.
החסרונות של שיש דקטון
החיסרון העיקרי של שיש דקטון הוא המחיר הגבוה. אם התקציב לא מהווה שיקול, כדאי גם לזכור שהוא מיוצר מחומר קשיח שאינו גמיש בכלל ולכן הוא עלול להישבר בקלות במקרים של מכות חזקות. נכון להיום, טווח המחירים עבור שיש דקטון הוא כ-2,000 ש"ח בממוצע למטר כולל התקנה.
היתרונות של שיש אבן קיסר
שיש קיסר למטבח היה ונותר אחד המשטחים הפופולאריים והמוצלחים ביותר בארץ. הוא לא רק מיוצר על ידי חברה ישראלית, אלא גם עשוי קוורץ שנחשב מינרל חזק מאוד. את שיש אבן קיסר ניתן להשיג במגוון רחב מאוד של דגמים ועיצובים, הוא מגיע במרקם ייחודי לפי דרישות הלקוחות ואפשר לשלב אותו גם במטבחים פחות סטנדרטיים מבחינת המבנה שלהם. חוץ מזה, הוא מגיע עם אחריות לכל החיים – בתנאי שמתקין מורשה מנפיק עבורו תעודת אחריות.
כך תבחרו את מה שמתאים לכם
השאלה האם עדיף דקטון על פני אבן קיסר למטבח רלוונטית וחשובה, אבל אי אפשר לענות עליה בצורה חד משמעית. מנגד, כן ניתן להצביע על היתרונות של שיש אבן קיסר למטבח ועל העיצוב של מטבח אבן קיסר לעומת המטבח הרגיל. כדי ליהנות מהתכונות האלה של שיש קיסר למטבח, פונים למקצוענים.
על דבר אחד אין ויכוח: חובה לפנות ליועץ ותיק ומקצועי
לאחר בדיקה מקיפה ראינו כי אלכסנדר פתרונות מעוצבים למטבח  לדוגמא , לא רק מרכזים עבורך את הפתרונות השונים בצורה נוחה כדי לחסוך עבורך זמן, אלא גם מתחייבים להצעת מחיר הוגנת ומשתלמת. לכן לא משנה אם בדיוק עכשיו הבית בשיפוץ או שהוא עוד לא אוכלס, כדאי להשאיר פרטים או להתקשר