שמשונית – מה זה בעצם ? ​

שמשונית - מה זה בעצם ?

פתרונות הצללה היא קטגוריה שהישראלים אוהבים במיוחד, ואנחנו לגמרי מבינים אותם. כל חצר צריכה מגננה מהגשם החזק בחורף, אבל כזו שגם תוכל להסתיר את אור השמש היוקד בקיץ. אם גם אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר, יש לנו הצעה משתלמת במיוחד.

שמשונית – ברזנט נגד גשם והרבה יותר

שמשונית היא הפתרון הטוב ביותר לכל חצר ישראלית שרוצה להנות ממרפסת או פינת ישיבה שתישאר יבשה בכל מזג אוויר. העמידות הגבוהה שלה מאפשרת שימוש רציף בכל ימות השנה, מבלי שצריך לתחזק אותו.

יתרונות השמשונית

לברזנט השמשונית יש מספר יתרונות בולטים על המתחרים בשוק:

  • היא מורכבת מחומרים פלסטיים עמידים המגיעים עם שכבת הגנה מקרני ה-UV, קרני אור השמש.
  • ניתן להזמין בדי שמשונית מיוחדים שהם עמידים לאש ולגשם.
  • עמידות גבוהה שלא מצריכה תחלופה מהירה של הבד.
  • השמשונית יכולה להגיע במגוון צבעים וגוונים, לרבות שמשונית שקופה.
  • ניתן להתקין אותה במגוון צורות: פרגולת שמשונית, שמשונית בצורת גליל שמאפשרת כניסה ויציאה נוחה, שמשונית שמשמשת כמעין גגון ועוד.

שמשונית - רשת צל לפי מידה ש.ברלינר

דברים שחשוב לבדוק לפני שרוכשים שמשונית

על אף ששמשונית היא אחד הבדים האיכותיים ביותר כשזה מגיע להצללה, יש כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שאתם מגיעים לקופה. ראשית, בדקו מהו הצורך העיקרי שלכם מהשמשונית. במידה והיא צריכה לשרת אתכם לאורך כל ימות השנה, תוכלו להעדיף שמשונית עמידה לגשם. במידה ולא – תוכלו לבחור דגם מעט פחות יקר. בנוסף, חשוב לבחון את העסק ממנו אתם רוכשים את השמשונית. מהו הניסיון שלו עם סוג הבד הזה? האם הוא יכול לבצע עבורכם גם את ההתקנה? האם לקוחות אחריו ממליצים עליו לאחר ששכרו את שירותיו? כל אלו יוכלו להוביל אתכם אל עבר קנייה מושכלת וחכמה הרבה יותר.

שמשונית – מחיר

כמובן שאי אפשר לדבר על שמשונית מבלי לדבר על המחיר. חשוב לדעת כי שמשונית, בדומה לסוגי בדים אחרים, נמכרת ע"פ מטר רץ. כלומר, ככל שתקנו יותר – תשלמו יותר. לכן, חשוב לבצע מדידות של האזור בו אתם רוצים להתקין את השמשונית, על מנת שתקנו את הכמות שאתם באמת צריכים ותוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט כסף. בנוסף, מחיר השמשונית משתנה בהתאם לצבעים השונים ולתכונות המיוחדות שיש בה.

מחיר של בד שמשונית למטר רץ יכול להתחיל מ-30 שקלים עבור מטר מהבד הפשוט ביותר ועד לסכום של כ-300 שקלים עבור סגירת חורף כמעט מלאה. כמובן שישנם עוד המון מוצרים ומחירים שנמצאים בטווח שבין לבין, וכדי לקבל מחירים מדויקים שמתאימים לכם יש ליצור קשר עם הספק.

שמשונית מרשת צל של ש.ברלינר

אנחנו ב- "ש. ברלינר ברזנטים" נשמח להציע לכם מגוון רחב של שמשוניות מעוצבות וחזקות שיאפשרו לכם להנות מהקיץ מבלי להסתנוור! במידה ויש לכם עוד שאלות או שאתם זקוקים לעזרה בתהליך הרכישה, ניתן ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון: 03-6828182.