משלוחים בעידן ה-E-commerce

כיצד מתבצע התהליך של חלוקת המשלוחים?

חלוקת המשלוחים מתבצעת על ידי השליחים של החברה, השליחים אוספים את המשלוחים מנקודת ההפצה של בית העסק ומביאים את המשלוחים למרכז של חברת השליחויות, במרכז של החברה מתבצע מיון לפי אזורי חלוקה ונתינת שליחות עבור כל שליח.
לאחר שהשליח קיבל את החבילות, הוא יוצר קשר עם הלקוח ומעדכן אותו מתי יגיע אליו המשלוח, הלקוח מתאם עם השליח זמן מתאים והשליח מגיע לבית הלקוח או לחנות הקרובה אליו.

משלוח איכותי

מה הם היתרונות של משלוחים לחנויות אונליין?

כבעל עסק, מושקעים הרבה מאוד משאבים בהכנת המוצר ושמירה על איכות גבוהה ויחס אישי עבור הלקוח. ההתעסקות עם משלוחים הינה התעסקות לא פשוטה עבור מי שמחזיק חנות אינטרנטית ועם זאת, זוהי התעסקות מוכרחת. לא ניתן להחזיק חנות אינטרנטית ללא שירות משלוחים.
לכן, טוב לבצע שיתוף פעולה עם חברה אמינה הנותנת שירות של משלוחים ובכך לחסוך זמן רב של טרחה.
כאשר בעל עסק בוחר שלא להיעזר בחברת משלוחים הוא עלול להגיע להוצאות גבוהות משחשב משום שהוא ישלם באופן פרטי עבור שליחים מסוימים, מספר השליחים שלו יהיה מצומצם ובאופן פרטי הוא עלול לשלם להם סכום גבוה. לעומת זאת, בעל עסק הנעזר בחברה המבצעת משלוחים לחנויות אונליין, יחסוך לעצמו זמן וכסף.
זמן- בזכות הזמן שירוויח בזמן שהיה מתעסק עם השליחויות השונות.
כסף- בכך שהוא משלם לגוף אחד בלבד- חברת השליחויות ולא לאנשים פרטיים ובכך יכול לסמוך על כך שהעבודה תתבצע בזמן שנקבע מראש וההתנהלות תהיה בפיקוח חברת המשלוחים.

מה הם הקריטריונים החשובים בחנות אונליין?

כאשר בונים חנות אונליין ישנם קריטריונים רבים וחשובים שיש לתת עליהם את הדעת.
הדבר הראשון והחשוב הוא- משלוחים, המשלוחים הם חלק משמעותי מחוויית הקנייה של הלקוח המבצע רכישה אינטרנטית ולכן חשוב להשקיע במשלוחים שאינם פוגעים באיכות המוצר ומבצעים משלוחים בזמן קצר ולמוקדי איסוף רלוונטיים עבור הלקוחות.
דבר שני וחשוב בחנות אונליין- הוא התוכן.
התוכן הוא בעצם כמו המוכרת בחנות הפיזית, שכאשר שואלים אותה לגבי מוצר מסוים היא יודעת לענות היכן הוא נמצא, מהי האיכות שלו, מה חיי המדף שלו ומהם הרכיבים שלו, זהו בדיוק תפקיד התוכן בחנות שלכם ולכן כדאי שהתוכן יכתב בצורה איכותית, מתומצתת ונותנת ערך ללקוח, לשם כך מומלץ להיעזר באנשי תוכן המתמקצעים בכך. הדבר השלישי וההכרחי הוא האפשרות של קנייה מאובטחת בחנות שלכם.
כיום השוק פרוץ והלקוחות חוששים, ובצדק, להשאיר את פרטי התשלום האישיים שלהם בחנויות האינטרנטיות ולכן חשוב לאבטח את החנות, בדיוק כמו שמאבטחים כל חנות פיזית במצלמות אבטחה.
הדבר ברבעי הוא נראות האתר ממנו מתבצעת הקנייה, הנראות חשובה והיא הדבר הראשון שמוצג בעיני הלקוח.
כאשר משקיעים בנראות, יש לשים לב לצבעים הנבחרים- שיהיו מותאמים לקהל היעד, בנוסף יש לשים לב לתמונות- שישקפו את המצב הרצוי בעיני הלקוח בהתאם למוצר אותו אתם מציעים.