גילוי אש מתקדם

מה ההבדלים בין סוגי מערכות כיבוי האש הקיימות?

מערכות כיבוי אש

התקנת מערכת כיבוי אש היא לא רק חובה על פי החוק בחלק מבתי העסק, אלא גם כלי יעיל להצלת חיי אדם ומניעת נזק בלתי הפיך לרכוש. במאמר הבא נסביר איך בוחרים בין סוגים שונים של מערכות כאלה ומה התפקיד שלהן

החוק בישראל מחייב את רוב בתי העסק להתקין מערכות כיבוי אש. התקנת המערכת מתבצעת על פי הנחיות מפורטות של רשות הכיבוי וההצלה, שגם אחראית לשלוח נציג מטעמה על מנת לאשר את ההתאמה בין המפרט המלא של המערכת לבין הדרישות בחוק. אבל מלבד הדרישה החוקית, כדאי לזכור שהתקנת המערכת היא גם כלי יעיל להצלת חיי אדם ומניעת נזקים לרכוש בבתים פרטיים, בנייני מגורים משותפים ומוסדות ציבור.

היתרון של מערכות כיבוי אש שונות בא לידי ביטוי בכך שהן מסייעות להתמודדות עם כל סוגי הדליקות והשריפות. המערכות נכנסות לפעולה באופן אוטומטי, הן מאפשרות לדחות את התפשטות השריפה או הדליקה עד להגעת כוחות ההצלה והן לא דורשות שום סוג של תחזוקה. כמו כן, ניתן לבחור בין סוגים שונים של מערכות כיבוי אש ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי המפרט והתקנים.

מערכת גילוי מתקדמת

מה ההבדל בין סוגים של מערכות כיבוי אש?

הנה כמה הבדלים בולטים בין סוגים שונים של מערכות כיבוי אש ומה שאפשר ללמוד מהם על הדגם שאותו כדאי לבחור:

א. מערכות כיבוי למנדפים

אלו מערכות ספציפיות שאותן משלבים בבתי קפה, מסעדות ומטבחים תעשייתיים. מטרתן להגן על המטבח והמקומות הסגורים מפני פריצת דליקה בגלל התלקחות שמן או חומרים אחרים.

ב. מערכות כיבוי באבקה

מערכות אלו מיועדות להתקנה בחדרי שרתים או במקומות בהם יש ציוד מחשוב וטכנולוגיה. כמו כן, הכיבוי באבקה מסייע לכבות שריפות ודליקות בתאי צבע, מקומות לאחסון חומרים דליקים וחומרים מסוכנים וכן הלאה.

ג. מערכות כיבוי באירוסול

השימוש באירוסול במקום בהלון מסייע לשמור על איכות הסביבה. עם מערכות כיבוי אש כאלה ניתן לעמוד בדרישות של מכון התקנים הישראלי ולבחור בין מערכות חשמליות וידניות.

איזה שירותי מערכות כיבוי אש אפשר לקבל מאלפיין סיסטמס מיגון אש בע"מ?

המומחים של אלפיין סיסטמס מיגון מערכות כיבוי וגילוי אש מבינים את החשיבות של מערכות כיבוי אש עבורך. לכן אנו מרכזים את כל השירותים החשובים תחת קורת גג אחת וחוסכים לך זמן והוצאות:

  • התאמה אישית של מערכות כיבוי אש לסוג המבנה
  • אפיון צרכים והגדרת תקציב
  • התקנה ותחזוקה של המערכת
  • פתרונות כיבוי אש לקבלת רישיון עסק
  • מעבדת כיבוי אש לפי דרישות התקנים ותחת פיקוח שוטף

רוצה לקבל מידע אמין על מערכות כיבוי אש? חשוב לך להשוות בין מערכות לפי מפרט טכני? התייעצות קצרה עם נציגי אלפיין סיסטמס מיגון אש בע"מ או השארת פרטים באתר ונשמח לסייע לך.