איך נפטרים מנמלים בשקע חשמלי

איך נפטרים מנמלים בשקע חשמלי?

הופעת נמלים בשקע חשמלי היא ללא ספק אתגר: מצד אחד אנחנו רוצים להיפטר מהם, אך מצד שני אי אפשר פשוט לרסס שם חומרי הדברה ללא תקנה. לכן הפתרון הוא להתחקות אחר מקור הבעיה, להשתמש בג'ל פיתיון ולמהר להזמין חברה מקצועית

נמלים חיות בקהילות גדולות שיכולות למנות מאות אלפי פריטים ולפעמים גם מיליוני פריטים. בנוסף, יש להן נטייה להסתתר ולמצוא מחבוא במחילות או מתחת לפני הקרקע. ברוב המקרים נוכל לנסות לחסל לבד חלק גדול מהנמלים באמצעות חומרי ריסוס והדברה כימיים, אך יש מקרים שבהם זה לא רלוונטי. אם למשל הנמלים נמצאות בשקע חשמלי, צריך להציב את הבטיחות האישית בראש סדר העדיפויות.

למה לא כדאי לרסס את השקע החשמלי?

אסור בשום פנים ובאופן לנסות לרסס את השקע החשמלי שסביבו או בתוכו רואים כמויות גדולות של נמלים. ריסוס כימי מן הסוג הזה אמנם יהיה אפקטיבי נגד הנמלים, אבל הוא עלול לגרום סכנת התחשמלות חמורה. במקום זה, עדיף לפנות לדרכים אחרות וקונבנציונאליות שלא מסכנות את מערכת החשמל או השקע עצמו.

למה נמלים מגיעות אל השקע החשמלי?

בשביל להבין איך נפטרים מנמלים בשקע חשמלי, צריך לחשוב למה מלכתחילה הן הגיעו לשם. כך נזכרים שמאחורי השקע החשמלי קיימת תעלה שבה נמצאים חוטי החשמל. התעלה היא בתוך הקיר או התקרה ולכן הנמלים מוצאות בה מקום מסתור. למעשה, מה שאנחנו רואים בעיניים זהו רק קצה הקרחון.

התחקות אחר שורש הבעיה

הדברת נמלים חייבת להתבצע על ידי חתירה למגע ישיר עם המלכה. אם רוצים שהנמלים יעזבו את המקום, אין ברירה אלא לחסל את הקן. בשביל לעשות את זה, חשוב לשלב פיתיונות בכל סוג של הדברה נגד נמלים בבית או בחצר. ספציפית בשקע חשמל, היתרון הוא שג'ל הפיתיון אינו מסכן את מערכת החשמל ולא יגרום להתחשמלות. ג'ל כזה אפשר להשיג בחנויות עשה זאת בעצמך ברחבי הארץ כדי לבצע הדברת נמלים מהר וביעילות.

מתי יוצרים קשר עם חברת הדברה?

כמובן שהפתרון הכי טוב הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית ולתת לה לעשות את העבודה. כיום אפשר לקבל התחייבות לביצועים מעולים של הדברת נמלים בתוך זמן קצר, במחיר הוגן ואפילו עם אחריות. באמצעות מעורבות של חברת הדברה מקצועית שמגיעה מהתחום ומכירה אותו, ניתן להיות בטוחים שהתוצאות יהיו היעדר הופעה של הנמלים בתקופה הקרובה.

תחזוקת המבנה למניעת חדירת נמלים

יש מבנים ישנים עם קירות חיצוניים סדוקים שבהם הנמלים מופיעות בתוך שקע החשמל אחרי שהן חודרות אליו מבחוץ. במקרים כאלה צריך לדאוג לתחזוקה כללית של המבנה, כולל איטום של הסדקים והחריצים. לאחר מכן, מנקים היטב גם את האזור סביב השקע החשמלי ועושים את זה עם סמרטוט יבש וללא שימוש במים.

תוך כמה זמן הדברה מחסלת את הנמלים?

בין אם בוחרים לבצע הדברת נמלים בצורה עצמאית עם פיתיון ג'ל ובין אם בוחרים להזמין חברה מקצועית, הבעיה אמורה להיפתר בתוך זמן קצר. לאחר מכן, אפשר לשמור על היגיינה כדי למנוע מהנמלים לחזור.