איך תוכלו לשמור על איכות המים שלכם?

איכות מים

המים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, מאגרי מים מצויים בכל מקום שבו אנחנו שוהים. אם זה בבית, בעבודה, ובכל מקום ציבורי אחר. לא מדובר רק על המים שאנחנו שותים, אלא גם על מי הרחצה שלנו, מי הבישול וכלל השימושים השונים בו.  אבל איך אנחנו יכולים לדעת שהמים שאנחנו משתמשים בהם, הם הנקיים ביותר? במאמר הבא נספק לכם הסבר מדוע חשוב לבדוק אם אתם חשופים לזיהום מים.

רובנו לא יודעים שאחת לשנה צריך לחטא ולנקות את מאגרי המים. מאגרי המים שאנחנו משתמשים בהם חשופים לחדירת חיידקים, וירוסים ובקטריות שעלולות לזהם אותם באופן קיצוני ולהוביל למחלות אצל בני האדם.

על אילו מאגרי מים מדובר?

בכל מקום שבו מים עומדים. מי שתיה (אפילו בבר המים על שיש המטבח),מערכות מים בבניינים משותפים, מי בריכות, דודי חשמל ושמש.  ולכן חובה לדאוג כי כל מאגרי המים יבדקו ויטופלו בידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום.

אז איך התהליך מתבצע?

בתהליך חיטוי מים. תחילה שולחים איש מקצוע לבדיקה ולאיתור מקורות זיהום . במידה ויש צורך מתאימים את השיטה המתאימה ביותר, מבצעים חיטוי על מנת לסלק כל זיהום ממערכת המים ומפזרים חומרים איכותיים ויעילים להשלמת הטיפול.

לכל התהליך הזה אנחנו פה בשבילכם. חברתנו כץ, איכויות המים .

למה כדאי לכם לבחור בנו?

-מומחים בעלי ניסיון ואמינות של למעלה מ25 שנה.

-מאות לוקחים מרוצים, ביניהם מעבדות משרד בריאות, עיריות, תעשייה האווירית ועוד.

-כלל עובדינו הם בעלי מקצוע מוסמכים עם רישיון ממשרד הבריאות עם הקפדה על כל דרישות התקן לשמירה על איכות המים שלכם.

-מגיעים לכל הארץ וזמינים לכל שאלה והתייעצות ללא עלות.

-עלות אטרקטיבית שלא באה על חשבון איכות העבודה.

-מתמחים בטיהור מים לכל סוגי המאגרים. חיטוי צנרת, חיטוי מאגר מים בבניין ,ניקוי וחיטוי בבתים פרטיים, חיטוי מאגרי מי שתייה , חיטוי מים לטופס 4,טיפול בזיהום כימי/בקטריאלי ועוד.

טיהור מים זה אנחנו – נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. צלצלו עוד היום.

לקבלת מחיר והתייעצות

050-521-9429 – כץ איכויות מים.